Články autora: Anonym

GoogleAds na každý deň -??TIP 203: Ako správne cielenie v Google Ads znižuje CPA (cenu za akciu)?

Správne cielenie reklám v Google Ads priamo ovplyvňuje cenu za akciu (CPA). Ak sú reklamy zobrazené publiku, ktoré m...

Vložil:

Anonym

Dátum:

28. 8. 2025 13:29

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

GoogleAds na každý deň -??TIP 204: Ako a prečo používať segmentáciu podľa zariadení v Google Ads?

Segmentácia podľa zariadení v Google Ads umožňuje zistiť, ako sa kampane správajú na mobiloch, desktopoch a tabletoc...

Vložil:

Anonym

Dátum:

28. 8. 2025 13:29

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

SEO a LLMO na každý deň -??TIP 251: Ako používať QR kódy na prepojenie offline a online marketingu?

QR kódy sú jednoduchý spôsob, ako prepojiť offline svet (letáky, obaly, billboardy, vizitky) s online prostredím. Po naskenovaní kódu sa zákazník o...

Vložil:

Anonym

Dátum:

28. 8. 2025 13:29

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

EM na každý deň -??TIP 252: Ako analyzovať neúspešne doručené e-maily (bounce) a čo s nimi robiť?

Neúspešne doručené e-maily, tzv. bounce, patria medzi najčastejšie problémy v e-mail marketingu. Vznikajú ...

Vložil:

Anonym

Dátum:

28. 8. 2025 13:29

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

EM na každý deň -??TIP 253: Ako vytvoriť sériu e-mailov po nákupe a prečo je dôležitá?

Séria e-mailov po nákupe pomáha zákazníkom lepšie spoznať produkt, zvýšiť spokojnosť a predísť reklamáciám. Ide o kr...

Vložil:

Anonym

Dátum:

28. 8. 2025 13:29

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

SEO a LLMO na každý deň -??TIP 252: Prečo je dôležité sledovať správanie používateľov na stránke pomocou mapovania očí?

Mapovanie očí (eye-tracking) ukazuje, kam sa návštevníci na stránke pozerajú najčastejšie a čo naopak ignorujú. Vďaka tomu je možné presne identifi...

Vložil:

Anonym

Dátum:

28. 8. 2025 13:29

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

GoogleAds na každý deň -??TIP 205: Ako nastaviť Google Ads reklamy na podporu predaja sezónnych produktov?

Sezónne kampane majú obrovský potenciál, ak sa pripravia vopred. Najprv je dôležité analyzovať minulé obdobia a zistiť, kedy začína rásť dopyt po k...

Vložil:

Anonym

Dátum:

28. 8. 2025 13:29

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

EM na každý deň -??TIP 254: Ako zahrnúť personalizované odporúčania v e-mailoch podľa vekovej skupiny?

Personalizácia podľa veku patrí medzi jednoduché, ale veľmi účinné prístupy, ako zvýšiť relevantnosť e-mailových kampaní. Inak reaguje na ponuku tí...

Vložil:

Anonym

Dátum:

28. 8. 2025 13:29

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

SEO a LLMO na každý deň -??TIP 253: Prečo je dôležité sledovať vstupné stránky s najväčším počtom odchodov?

Vstupná stránka je často prvý kontakt používateľa s webom. Ak má vysoký podiel odchodov (bounce rate), znamená to, že návštevníci na stránke nenašl...

Vložil:

Anonym

Dátum:

28. 8. 2025 13:29

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

GoogleAds na každý deň -??TIP 206: Ako zlepšiť efektívnosť remarketingových kampaní v Google Ads?

Remarketingové kampane majú veľký potenciál – oslovujú ľudí, ktorí už navštívili web a poznajú značku. Aby však fungovali efektívne, je potrebné sp...

Vložil:

Anonym

Dátum:

28. 8. 2025 13:29

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

  1 2 3 4 5