Managment a marketing > Marketing

33 overených spôsobov, ako zaujať v e-mail marketingu a zvýšiť mieru otvorenia

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

Unsubscribe Link: Čo to je, prečo je dôležitý a ako ho efektívne využívať

 V e-mail marketingu existuje niekoľko dôležitých prvkov, ktoré zabezpečujú efektívnu komunikáciu so zákazníkmi, ale zároveň rešpektujú ich pr...

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

Targeting: Čo to je, prečo je dôležitý a ako ho efektívne využiť v marketingu

 Targeting je jedným zo základných nástrojov, ktorý umožňuje firmám zvýšiť efektivitu svojich marketingových kampaní. Ide o p...

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

Time Zone Sending: Zvýšte efektivitu svojich e-mailových kampaní prispôsobením času odosielania

 Time Zone Sending je moderný prístup v e-mail marketingu, ktorý optimalizuje čas odoslania správ na základe časových zón príjemcov. Tento prí...

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

Suppression List: Čo to je, na čo slúži a ako ho efektívne využiť v e-mail marketingu

 Jedným z najdôležitejších konceptov, ktoré firmy využívajú pri e-mail marketingu a marketingovej automatizácii, je Suppression List

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

Rollover Effect: Čo to je, ako funguje a prečo je dôležitý pre váš marketing

 Rollover Effect je fenomén, ktorý sa často vyskytuje v marketingu, no nie vždy sa mu venuje dostatočná pozornosť. Ide o situ...

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

Questionnaire: Čo to je, ako ho využiť a prečo by mal byť súčasťou vašej marketingovej stratégie

 Questionnaire, teda dotazník zasielaný e-mailom, je účinný nástroj, ktorý pomáha firmám zhromažďovať dôležité údaje a spätnú...

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

Preference Center: Čo to je, na čo slúži a ako ho efektívne využiť v marketingu

 V e-mail marketingu je kľúčové nielen získavať nových odberateľov, ale aj udržiavať tých existujúcich. Jedným z nástrojov, ktorý môže výrazne...

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

Blacklist: Čo to je, prečo na ňom nechcete byť a ako tomu predchádzať

 V oblasti e-mail marketingu je doručiteľnosť správ jedným z kľúčových faktorov úspechu kampaní. Predstavte si, že ste pripravili dokonalú e-m...

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

Dwell Time: Čo to je, ako sa meria a prečo je dôležitý v e-mail marketingu

 V dnešnom svete digitálneho marketingu, kde značky bojujú o pozornosť zákazníkov, je nevyhnutné zamerať sa na metriky, ktoré hodnotia nielen ...

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:

  1 2 3 4 5  33