SEO na každý deň - ??TIP 22: Význam kanonických odkazov pre elimináciu duplikátov.

 Duplikovaný obsah môže spôsobiť zmätok vo vyhľadávačoch, čo vedie k zníženiu hodnotenia vašich stránok. Kanonické odkazy (canonical tags) sú efektívnym nástrojom na riešenie tohto problému.

Ako to funguje?

Kanonická značka definuje primárnu URL verziu obsahu, ktorú chcete, aby vyhľadávače indexovali. Ak máte napríklad rovnaký obsah dostupný na viacerých URL adresách, kanonický odkaz nasmeruje vyhľadávače na tú správnu verziu, čím zamedzí penalizácii za duplikáciu.

Používajte kanonické odkazy vždy, keď máte:

  • Produktové stránky s filtrom či stránkovaním.
  • Duplikované stránky spôsobené technickými štruktúrami (napr. HTTP/HTTPS alebo www/ne-www).
  • Viac jazykových verzií, kde chcete určiť preferovanú stránku.

Kanonické odkazy pomôžu zlepšiť SEO, šetriť crawl budget a posilniť autoritu vašej stránky. 

Vložil:

Dátum:

4. 1. 2025 10:02

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
Pronájem projektoru – kvalitní obraz pro každou příležitost
Pronájem projektoru, co byste měli vědět
EM na každý deň -??TIP 132: Ako zahrnúť ukážky „Pred a po“ s vašimi produktmi?
SEO na každý deň -??TIP 132: Ako vytvárať mini-návody na základe populárnych otázok?
Natural Language Processing (NLP)
NPS (Net Promoter Score): Meranie spokojnosti a lojality zákazníkov v e-mail marketingu a data-driven stratégii
Micro-Moments
Emailmarketing FAQ 11: Ako často posielať emaily, aby som neotravoval?
EM na každý deň -??TIP 127: Ako posielať e-maily s „Najčastejšími otázkami o našich službách“? Odpovede, ktoré šetria čas aj zákazníkom aj vám
GoogleAds na každý deň -??TIP 79: Prečo by sektor služieb nemal ignorovať dynamický remarketing?
SEO na každý deň -??TIP 127: Prečo pridať štruktúrované dáta do e-shopu?
Robots.txt – Kompletný sprievodca nastavením pre SEO a rôzne platformy
SEO na každý deň -??TIP 128: Prečo je dôležité pridávať interaktívne prvky na vstupné stránky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 80: Ako analyzovať návratnosť reklám na základe zákazníckej cesty?
EM na každý deň -??TIP 128: Ako zaujať e-mailom o budúcich trendoch? Skúste ich ukázať skôr, než sa stanú samozrejmosťou.
Emailmarketing FAQ 3: Aké výhody má email marketing oproti sociálnym sieťam?
Emailmarketing FAQ 2: Je email marketing stále účinný aj v roku 2025?
EM na každý deň -??TIP 129: Ako vytvoriť e-maily s odporúčaniami na produkty na mieru?
Emailmarketing FAQ 3: Čo potrebujem na to, aby som mohol začať s email marketingom?
GoogleAds na každý deň -??TIP 81: Ako zistiť, či videoreklamy budujú značku tak, ako majú?