SEO FAQ: 4. Aký je rozdiel medzi on-page a off-page SEO?

Ak sa začínate orientovať vo svete SEO (optimalizácie pre vyhľadávače), určite ste už narazili na pojmy on-page a off-page SEO. Aj keď znejú podobne, ide o dve rozdielne oblasti, ktoré spolu tvoria základ úspešnej SEO stratégie. Poďme si ich bližšie vysvetliť.

Čo je on-page SEO?

On-page SEO (niekedy nazývané aj on-site SEO) sa týka všetkých optimalizácií, ktoré robíte priamo na svojej webovej stránke. Cieľom je zabezpečiť, aby váš obsah bol pre vyhľadávače zrozumiteľný a relevantný pre používateľov.

Medzi hlavné prvky on-page SEO patrí:

Vložil:

Dátum:

27. 3. 2025 16:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 266: Ako zahrnúť odporúčania na produkty, ktoré šetria čas do e-mail marketingu?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 265: Ako optimalizovať sekciu „O nás“ pre kľúčové slová?
GoogleAds na každý deň -??TIP 218: Ako zamerať reklamy na B2B segment v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 219: Prečo používať kombináciu obsahových a textových reklám v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 267: Ako písať e-maily s odmenami za interakcie na sociálnych sieťach?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 266: Ako používať odporúčania na produkty pre vyššiu relevantnosť a konverzie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 217: Ako môže Google Ads podporiť SEO a kedy sa oplatí ich kombinovať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 264: Ako používať segmentáciu publika na prispôsobenie SEO stratégie?
EM na každý deň -??TIP 265: Ako zahrnúť obsah riešiaci bežné problémy do e-mail marketingu?
EM na každý deň -??TIP 262: Ako vytvoriť e-mailovú sériu „Ako na to“ a prečo je dôležitá?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 261: Ako využiť archivovaný obsah na zvýšenie SEO a LLMO viditeľnosti?
GoogleAds na každý deň -??TIP 214: Ako sledovať výkonnosť kampaní podľa konkurenčných dát?
EM na každý deň -??TIP 263: Ako prezentovať zľavy a akcie v e-mailoch bez straty dôvery?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 262: Ako optimalizovať „Ďakujeme“ stránky, aby prinášali ďalšie akcie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 215: Ako analyzovať efektívnosť reklamných stratégií konkurencie v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 216: Ako nastaviť cielenie na vekové skupiny v Google Ads?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 263: Prečo je dôležité mať lokálne čísla a adresy na kontaktných stránkach?
EM na každý deň -??TIP 264: Ako písať e-maily s návodmi na údržbu produktov, aby zákazníkom vydržali dlhšie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 212: Ako používať obsahovú sieť Google Ads na získavanie nových zákazníkov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 259: Ako sledovať úspešnosť konkrétnych kľúčových fráz v čase pomocou SEO a LLMO?