SEO FAQ: 17. Ako opraviť nefunkčné odkazy (404 chyby) na mojom webe?

Nefunkčné odkazy, známe ako 404 chyby, sú častým problémom na webových stránkach. Môžu negatívne ovplyvniť nielen používateľskú skúsenosť, ale aj SEO výkonnosť vášho webu. V tomto článku sa dozviete, ako ich identifikovať, opraviť a správne presmerovať, aby ste minimalizovali ich dopad.

Čo je 404 chyba?

404 chyba sa objaví vtedy, keď prehliadač nedokáže nájsť požadovanú stránku na serveri. To znamená, že URL adresa existovala alebo bola niekde odkazovaná, ale cieľová stránka už nie je dostupná.

Prečo sú 404 chyby problém pre SEO?

  • Vyhľadávače ako Google vnímajú veľký počet 404 chýb ako znak

Vložil:

Dátum:

28. 3. 2025 08:59

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -??TIP 183: Ako identifikovať neefektívne reklamy v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 231: Ako využiť poznámky zákazníkov v e-mailoch na budovanie dôvery?
SEO na každý deň -??TIP 230: Ako používať nástroje na analýzu konkurencie pre spätné odkazy?
Emailmarketing FAQ 28: Čo je A/B testovanie v email marketingu a ako ho využiť jednoducho?
EM na každý deň -??TIP 230: Ako využiť mikrosegmentáciu na zvýšenie relevantnosti e-mailových kampaní?
SEO na každý deň -??TIP 229: Ako sledovať výsledky hlasového vyhľadávania pre váš obsah?
GoogleAds na každý deň -??TIP 182: Ako zlepšiť používateľskú skúsenosť cez reklamy?
EM na každý deň -??TIP 226: Ako zvýšiť CTR v e-mailoch pomocou vizuálnych CTA?
SEO na každý deň -??TIP 225: Ako využiť dáta z vyhľadávačov na tvorbu nového obsahu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 178: Prečo sledovať konkurenciu v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 179: Ako vytvoriť personalizované reklamy v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 227: Ako optimalizovať svoju e-mailovú doménu pre lepšiu doručiteľnosť?
SEO na každý deň -??TIP 226: Ako používať vlastné fonty bez negatívneho dopadu na rýchlosť načítania stránky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 180: Ako pracovať s históriou kampaní v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 227: Prečo je dôležité mať na webe tlačidlo „späť hore“?
EM na každý deň -??TIP 228: Ako posielať e-maily so špecifickými radami pre začiatočníkov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 181: Ako zlepšiť efektívnosť vstupných stránok pre mobil?
SEO na každý deň -??TIP 228: Ako používať analýzu kľúčových slov na odhalenie nových trhov?
EM na každý deň -??TIP 229: Ako vytvoriť vizuálne sezónne témy pre väčšiu atraktivitu e-mailov?
EM na každý deň -??TIP 225: Ako správne zahrnúť e-mail s ponukou na vylepšenie predchádzajúceho nákupu?