SEO FAQ: 28. Čo sú NAP údaje a prečo sú dôležité pre lokálne SEO?

Ak podnikáte lokálne alebo poskytujete služby klientom v konkrétnych regiónoch – ako napríklad my v Consultee, digitálnej agentúre zameranej na výkonnostný marketing a SEO – potom sú pre vás NAP údaje absolútnym základom lokálneho online marketingu.

NAP = Name, Address, Phone – teda názov firmy, adresa a telefónne číslo. Tieto tri jednoduché prvky pomáhajú vyhľadávačom (napr. Google) správne identifikovať, kde sa vaša firma nachádza a komu by mali zobrazovať váš web, keď niekto hľadá služby vo vašom okolí.

Prečo sú NAP údaje pre lokálne SEO také dôležité?

Vyhľadávače chcú zobrazovať dôveryhodné a overené firmy. Keď sú vaše NAP údaje konzistentné naprieč všetkými online kanálmi – teda rovnaký názov firmy, r

Vložil:

Dátum:

31. 3. 2025 07:43

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 147: Ako zahrnúť do emailov sekciu „Čo hovoria o nás médiá“?
SEO na každý deň -??TIP 147: Prečo je dôležité používať prepojenia medzi sekciami v dlhých článkoch?
GoogleAds na každý deň -??TIP 99: Aký je rozdiel medzi vyhľadávacou a obsahovou sieťou?
EM na každý deň -??TIP 138: Ako vytvoriť obsah zameraný na hodnotu za peniaze?
EM na každý deň -??TIP 139: Ako zahrnúť odporúčania na produkty na základe recenzií?
SEO na každý deň -??TIP 139: Prečo používať nástroje na sledovanie výpadkov stránok?
GoogleAds na každý deň -??TIP 91: Ako cieliť reklamy na konkrétne miesta pomocou geolokácie v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 140: Ako pripraviť personalizované e-maily so súkromnými zľavami?
SEO na každý deň -??TIP 140: Ako optimalizovať obsah pre viac jazykov? Prekladajte, ale hlavne lokalizujte
GoogleAds na každý deň -??TIP 92: Ako využiť historické dáta pri optimalizácii reklamných kreatív?
SEO na každý deň -??TIP 141: Ako merať návratnosť investícií do SEO? Stačí správne nastaviť analytiku.
EM na každý deň -??TIP 141: Ako môžu interaktívne návody v e-maile pomôcť zákazníkom pri výbere?
GoogleAds na každý deň -??TIP 93: Ako na A/B testovanie v Google Ads? Čo má zmysel testovať?
GoogleAds na každý deň -??TIP 94: Prečo sa kampane Performance Max nevyplácajú hneď?
EM na každý deň -??TIP 142: Ako posielať e-maily s „minútovými tipmi“? Dajte radu, ktorá nezaberie viac než chvíľu
SEO na každý deň -??TIP 142: Ako používať popisy obrázkov na zvýšenie viditeľnosti vo vyhľadávačoch?
EM na každý deň -??TIP 143: Ako zahrnúť do e-mailu krátke video?
GoogleAds na každý deň -??TIP 95: Ako nastaviť sledovanie udalostí v Google Ads? Oplatí sa spoliehať len na konverzie?
SEO na každý deň -??TIP 143: Ako používať históriu vyhľadávania zákazníkov na vytváranie obsahu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 96: Prepojte Google Ads s Google Analytics 4