Emailmarketing FAQ 24: Je v poriadku kupovať emailové databázy?

Nie. A vysvetlíme vám presne prečo – a čo tým riskujete

Email marketing patrí medzi najefektívnejšie nástroje online komunikácie. Práve preto sa

Vložil:

Dátum:

12. 5. 2025 11:28

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

1 (1/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -TIP 220: Ako zaradiť sekciu „Najpredávanejšie produkty podľa regiónu“ do e-mailov a prečo to má zmysel?
SEO na každý deň -TIP 218: Ako používať štatistiky správania používateľov na zlepšenie obsahu?
GoogleAds na každý deň -TIP 171: Ako vyhodnotiť výkon kampaní za určité obdobie v Google Ads?
Ako využiť LLM Visibility a GEO v praxi: Príručka pre moderný digitálny marketing
EM na každý deň -TIP 219: Ako zahrnúť štatistiky o úspešnosti produktov do e-mailov?
SEO na každý deň -TIP 217: Prečo je dôležité mať správne nastavený lazy loading pre obrázky?
GoogleAds na každý deň -TIP 170: Prečo pravidelne kontrolovať výkonnosť kľúčových slov v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -TIP 169: Ako využívať kľúčové slová s geografickým odkazom v Google Ads?
SEO na každý deň -TIP 217: Ako recyklovať starší obsah a zlepšiť tak SEO?
EM na každý deň -TIP 218: Prečo by mali mať e-maily konzistentnú vizuálnu identitu?
GoogleAds na každý deň -TIP 167: Ako analyzovať efektivitu geografického cielenia v Google Ads?
SEO na každý deň -TIP 215: Ako optimalizovať CLS (Cumulative Layout Shift) a zlepšiť zážitok z načítania stránky?
EM na každý deň -TIP 216: Ako zahrnúť odkazy na najčítanejšie blogy do e-mailu a zvýšiť návštevnosť webu?
EM na každý deň -TIP 217: Ako môžu štatistiky pomôcť budovať dôveryhodnosť v e-mail marketingu?
GoogleAds na každý deň -TIP 168: Prečo testovať rôzne formáty pre rovnaké posolstvo?
SEO na každý deň -TIP 216: Prečo by mal mať váš web sekciu noviniek?
Ako optimalizovať CLS (Cumulative Layout Shift) a zlepšiť zážitok z načítania stránky?
EM na každý deň -TIP 215: Ako zahrnúť do e-mailu sekciu „What’s next“ (Na čo sa môžete tešiť nabudúce)?
SEO na každý deň -TIP 214: Prečo je dôležité sledovať pozície konkurencie v organickom vyhľadávaní?
GoogleAds na každý deň -TIP 166: Ako analyzovať efektívnosť kampaní na základe ROI?