Sledovanie konkurencie na sociálnych sieťach vám pomôže pochopiť, aké kampane prinášajú úspech a ako publikum reaguje na rôzne formy obsahu. Takto získate dôležité poznatky, ktoré môžete využiť na optimalizáciu vlastných kampaní a lepšie zacielenie na svojich zákazníkov.
Analýza úspešných kampaní konkurentov vám umožní identifikovať, čo rezonuje s ich publikom, a naopak, kde môžu byť medzery alebo slabé miesta. Môžete si všímať typ obsahu (video, karusel, príspevok s odkazom), čas publikovania alebo špecifické témy, ktoré získavajú najväčší dosah a interakcie.
Nezabudnite sledovať aj typ reklám a interakcie, ktoré konkurencia získava. Zistíte tak, aké formáty alebo vizuály sú najefektívnejšie pri propagácii produktov alebo služieb vo vašom segmente. Tieto dáta využijete na zlepšenie vlastného obsahu a na dosiahnutie lepšej viditeľnosti vo vyhľadávačoch aj na sociál