GoogleAds na každý deň -TIP 135: Ako správne nastaviť ciele pre remarketingové kampane?

Pri remarketingu nestačí len „naháňať“ návštevníkov späť na web. Ciele musia presne zodpovedať fáze, v ktorej sa zákazník nachádza – iné správy zaberú na tých, čo si len prezerali produkty, a iné na tých, čo už vložili tovar do košíka. Preto je dôležité zvoliť jasný konverzný cieľ (napr. dokončenie nákupu, registrácia, návrat na produktovú stránku) a prispôsobiť mu stratégiu aj kreatívu.

V Google Ads odporúčame vytvoriť samostatné remarketingové publiká pre rôzne typy návštevníkov – napríklad tí, ktorí navštívili len domovskú stránku, tí, čo si prezerali konkrétne produkty, a tí, čo opustili košík. Každá skupina by mala mať vlastnú kampaň s jasne definovaným cieľom.

Výber cieľa ovplyvní aj optimalizáciu kampane – ak je cieľom konverzia, použite stratégiu ponúk zameranú na cieľovú CPA alebo ROAS. Ak je cieľom návrat na web, môže postačovať maximalizácia počtu kliknutí alebo zobr

Vložil:

Dátum:

16. 6. 2025 10:07

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

1 (1/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -TIP 149: Ako analyzovať históriu cien CPC v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -TIP 150: Prečo prispôsobiť kľúčové slová pre mobilné vyhľadávania?
GoogleAds na každý deň -TIP 151: Ako správne kombinovať Google Ads a e-mail marketing?
GoogleAds na každý deň -TIP 148: Prečo testovať kombinácie nadpisov a popisov v responzívnych reklamách?
GoogleAds na každý deň -TIP 146: Ako používať viacjazyčné reklamy v jednej kampani Google Ads?
Už máte llms.txt na svojom webe? A načo je to vlastne dobré?
GoogleAds na každý deň -TIP 147: Ako analyzovať konkurenčné reklamy pomocou nástroja Auction Insights?
GoogleAds na každý deň -TIP 143: Ako upraviť reklamy na základe sezónnych trendov?
GoogleAds na každý deň -TIP 144: Ako môže B2B firma efektívne využiť Google Ads?
GoogleAds na každý deň -TIP 145: Ako používať umelú inteligenciu na predikcie v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -TIP 137: Ako zabezpečiť, že vaše reklamy sa zobrazujú na správnych zariadeniach?
GoogleAds na každý deň -TIP 138: Ako testovať rôzne farebné variácie reklám v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -TIP 139: Ako nastaviť a využiť kampane na volania v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -TIP 140: Ako vytvoriť efektívnu bannerovú reklamu v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -TIP 141: Ako vytvoriť videoreklamu v Google Ads aj bez vlastného videa?
GoogleAds na každý deň -TIP 142: Ako správne cieliť na mobilných používateľov v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -TIP 136: Prečo záleží na farbe CTA tlačidla na vstupnej stránke?
GoogleAds na každý deň -TIP 134: Google Ads Tip na každý deň: Čo je priamy a nepriamy remarketing?
GoogleAds na každý deň -TIP 131: Ako používať pokročilé cielenie na Google Display Network?
GoogleAds na každý deň -TIP 132: Ako spustiť kampane na zvýšenie povedomia o značke v Google Ads?