Marec 2025 - Marketingový kalendár

1. marec (sobota)

  • Svetový deň komplimentov – Kampane zamerané na pozitívnu komunikáciu, CSR projekty, podpora medziľudských vzťahov.
  • Medzinárodný deň civilnej ochrany – Edukačné kampane na podporu bezpečnosti a pripravenosti v krízových situáciách.
  • Deň svätého Davida (Wales) – Kampane pre walšské produkty, kultúru a oslavy spojené s regiónom.

2. marec (nedeľa)

  • Medzinárodný deň boja proti vyčerpaniu – Kampane zamerané na well-being, oddychové produkty, zdravý životný štýl.
  • Národný deň mafinov (US) – Zábavné kampane pre pekárne a cukrárne zamerané na sladké pečivo.

3. marec (pondelok)

  • Medzinárodný deň ochrany sluchu (WHO) – Edukačné kampane zamerané na zdravie uší a sluchu, predaj slúchadiel alebo zdravotných pomôcok.
  • Svetový d

Vložil:

Dátum:

9. 10. 2024 13:21

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 148: Ako posielať e-maily s prehľadmi úspechov vašej komunity? Zdôraznite, čo ste spolu dosiahli.
SEO na každý deň -??TIP 148: Ako pripraviť obsah, aby ho našli aj cez hlasové vyhľadávanie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 100: Prečo testovať rôzne formáty reklám?
GoogleAds na každý deň -??TIP 101: Ako spustiť medzinárodnú reklamnú kampaň v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 149: Ako zabezpečiť, aby mal váš obsah skutočnú pridanú hodnotu?
EM na každý deň -??TIP 149: Ako zákazníkom uľahčiť výber darčeka na konkrétnu príležitosť?
Emailmarketing FAQ 24: Je v poriadku kupovať emailové databázy?
EM na každý deň -??TIP 150: Ako osloviť zákazníkov personalizovanými balíčkami?
SEO na každý deň -??TIP 150: Ako môže obsah od zákazníkov zlepšiť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 102: Ako upraviť ponuky podľa zariadení?
EM na každý deň -??TIP 151: Ako zahrnúť sekciu „Najlepšie hodnotené produkty“ do e-mailu?
SEO na každý deň -??TIP 151: Prečo klesla organická návštevnosť a čo s tým robiť?
GoogleAds na každý deň -??TIP 103: Prečo je dôležité sledovať CTR ?
EM na každý deň -??TIP 152: Ako vytvoriť dynamické e-maily s odporúčaním nových produktov?
SEO na každý deň -??TIP 152: Prečo je dôležité kontrolovať spätné odkazy od partnerov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 104: Ako využívať Plánovač kľúčových slov?
EM na každý deň -??TIP 147: Ako zahrnúť do emailov sekciu „Čo hovoria o nás médiá“?
SEO na každý deň -??TIP 147: Prečo je dôležité používať prepojenia medzi sekciami v dlhých článkoch?
GoogleAds na každý deň -??TIP 99: Aký je rozdiel medzi vyhľadávacou a obsahovou sieťou?
EM na každý deň -??TIP 138: Ako vytvoriť obsah zameraný na hodnotu za peniaze?