Graymail: Čo je to a prečo by ste ho nemali ignorovať

V e-mail marketingu a marketingovej automatizácii sa často stretávame s pojmom graymail. Hoci tento typ e-mailov nepatrí medzi klasický spam, môže negatívne ovplyvňovať vaše kampane a doručiteľnosť e-mailov. V tomto článku si vysvetlíme, čo graymail znamená, ako sa používa a aké výhody prináša jeho správne riadenie.

Čo je to graymail?

Graymail sú e-maily, ktoré príjemcovia neoznačujú ako spam, ale ani ich neotvárajú alebo na ne nereagujú. Ide o komunikačné správy, ktoré majú často pre príjemcu určitý význam, ale sú preňho menej zaujímavé alebo ich dostáva v nadmernom množstve. Tieto e-maily môžu pochádzať z legitímnych zdrojov, napríklad z odberu newsletterov alebo informačných e-mailov o nových ponukách, ktoré si príjemca pôvodne vyžiadal.

Graymail teda nepredstavuje spam v tradičnom zmysle, pretože je zaslaný s povolením, ale príjemca naň už nereaguje alebo stráca o tieto správy záujem. To má za následok, že tieto e-maily sa ne

Vložil:

Dátum:

24. 10. 2024 18:08

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 148: Ako posielať e-maily s prehľadmi úspechov vašej komunity? Zdôraznite, čo ste spolu dosiahli.
SEO na každý deň -??TIP 148: Ako pripraviť obsah, aby ho našli aj cez hlasové vyhľadávanie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 100: Prečo testovať rôzne formáty reklám?
GoogleAds na každý deň -??TIP 101: Ako spustiť medzinárodnú reklamnú kampaň v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 149: Ako zabezpečiť, aby mal váš obsah skutočnú pridanú hodnotu?
EM na každý deň -??TIP 149: Ako zákazníkom uľahčiť výber darčeka na konkrétnu príležitosť?
Emailmarketing FAQ 24: Je v poriadku kupovať emailové databázy?
EM na každý deň -??TIP 150: Ako osloviť zákazníkov personalizovanými balíčkami?
SEO na každý deň -??TIP 150: Ako môže obsah od zákazníkov zlepšiť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 102: Ako upraviť ponuky podľa zariadení?
EM na každý deň -??TIP 151: Ako zahrnúť sekciu „Najlepšie hodnotené produkty“ do e-mailu?
SEO na každý deň -??TIP 151: Prečo klesla organická návštevnosť a čo s tým robiť?
GoogleAds na každý deň -??TIP 103: Prečo je dôležité sledovať CTR ?
EM na každý deň -??TIP 152: Ako vytvoriť dynamické e-maily s odporúčaním nových produktov?
SEO na každý deň -??TIP 152: Prečo je dôležité kontrolovať spätné odkazy od partnerov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 104: Ako využívať Plánovač kľúčových slov?
EM na každý deň -??TIP 147: Ako zahrnúť do emailov sekciu „Čo hovoria o nás médiá“?
SEO na každý deň -??TIP 147: Prečo je dôležité používať prepojenia medzi sekciami v dlhých článkoch?
GoogleAds na každý deň -??TIP 99: Aký je rozdiel medzi vyhľadávacou a obsahovou sieťou?
EM na každý deň -??TIP 138: Ako vytvoriť obsah zameraný na hodnotu za peniaze?