Feedback Loop: Čo to je a prečo je dôležitý pre váš e-mail marketing?

Feedback Loop (FBL) je jedným z kľúčových mechanizmov, ktoré vám ako marketérovi umožňujú získavať spätnú väzbu od poskytovateľov e-mailových služieb (ESP) o tom, ako príjemcovia reagujú na vaše e-maily. Táto technológia je neoceniteľná pre správne nastavenie e-mailových kampaní a pre zlepšenie doručiteľnosti vašich správ. V tomto článku sa podrobnejšie pozrieme na to, čo Feedback Loop je, ako funguje, prečo ho používať a aké výhody prináša vašej e-mailovej stratégii.

Čo je Feedback Loop?

Feedback Loop je nástroj, ktorý automaticky informuje odosielateľa e-mailov o negatívnych reakciách na jeho e-maily. Najčastejšie ide o prípady, keď príjemca označí e-mail ako spam. Tieto informácie sú poskytované prostredníctvom e-mailových služieb (napríklad Gmail, Yahoo alebo Outlook), ktoré monitorujú reakcie používateľov a následne odosielajú spätnú väzbu odosielateľovi. Tento mechanizmus je nevyhnutný pre ochranu používateľov pred nežiaducimi správami a zároveň

Vložil:

Dátum:

24. 10. 2024 18:08

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 213: Ako prispôsobiť e-maily jednotlivým fázam nákupného cyklu?
SEO na každý deň -??TIP 212: Prečo je dôležité pravidelne kontrolovať platnosť SSL certifikátu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 164: Čo je optimalizácia návratnosti investície v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 165: Ako analyzovať kampane Google Ads pomocou Google Looker Studio?
SEO na každý deň -??TIP 213: Prečo je dôležité optimalizovať obrázky produktov pre rýchle načítanie?
EM na každý deň -??TIP 213: Ako zahrnúť do e-mailov interaktívne výpočtové nástroje?
EM na každý deň -??TIP 212: Ako testovať dĺžku predmetov e-mailov? Krátke verzus dlhé – čo funguje lepšie?
SEO na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť obsah zameraný na „čo to je“ otázky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 163: Ako zabezpečiť, že vaše Google reklamy sa zobrazujú na relevantných stránkach?
EM na každý deň -??TIP 208: Ako zvýšiť reputáciu odosielateľa pravidelným čistením zoznamu?
EM na každý deň -??TIP 209: Ako nastaviť e-mailovú sériu predajného funnelu pre leady?
SEO na každý deň -??TIP 208: Ako vytvoriť obsah, ktorý odpovedá na mikro momenty?
GoogleAds na každý deň -??TIP 160: Ako správne nastaviť geografické vylúčenia pre reklamy v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 161: Ako zlepšiť skóre kvality reklám v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 209: Ako zistím, kedy a ako často Google navštevuje môj web?
EM na každý deň -??TIP 210: Prečo by mal mať každý e-mail aj sekundárnu výzvu na akciu (CTA)?
EM na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť e-mail s odporúčaním obsahu na základe aktivity?
SEO na každý deň -??TIP 210: Prečo je dôležité mať kontaktné údaje v päte webu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 162: Čo sú kampane typu Discovery a kedy ich používať?
Ako zvýšiť reputáciu odosielateľa pravidelným čistením zoznamu?