Feedback Loop: Čo to je a prečo je dôležitý pre váš e-mail marketing?

Feedback Loop (FBL) je jedným z kľúčových mechanizmov, ktoré vám ako marketérovi umožňujú získavať spätnú väzbu od poskytovateľov e-mailových služieb (ESP) o tom, ako príjemcovia reagujú na vaše e-maily. Táto technológia je neoceniteľná pre správne nastavenie e-mailových kampaní a pre zlepšenie doručiteľnosti vašich správ. V tomto článku sa podrobnejšie pozrieme na to, čo Feedback Loop je, ako funguje, prečo ho používať a aké výhody prináša vašej e-mailovej stratégii.

Čo je Feedback Loop?

Feedback Loop je nástroj, ktorý automaticky informuje odosielateľa e-mailov o negatívnych reakciách na jeho e-maily. Najčastejšie ide o prípady, keď príjemca označí e-mail ako spam. Tieto informácie sú poskytované prostredníctvom e-mailových služieb (napríklad Gmail, Yahoo alebo Outlook), ktoré monitorujú reakcie používateľov a následne odosielajú spätnú väzbu odosielateľovi. Tento mechanizmus je nevyhnutný pre ochranu používateľov pred nežiaducimi správami a zároveň

Vložil:

Dátum:

24. 10. 2024 18:08

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 148: Ako posielať e-maily s prehľadmi úspechov vašej komunity? Zdôraznite, čo ste spolu dosiahli.
SEO na každý deň -??TIP 148: Ako pripraviť obsah, aby ho našli aj cez hlasové vyhľadávanie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 100: Prečo testovať rôzne formáty reklám?
GoogleAds na každý deň -??TIP 101: Ako spustiť medzinárodnú reklamnú kampaň v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 149: Ako zabezpečiť, aby mal váš obsah skutočnú pridanú hodnotu?
EM na každý deň -??TIP 149: Ako zákazníkom uľahčiť výber darčeka na konkrétnu príležitosť?
Emailmarketing FAQ 24: Je v poriadku kupovať emailové databázy?
EM na každý deň -??TIP 150: Ako osloviť zákazníkov personalizovanými balíčkami?
SEO na každý deň -??TIP 150: Ako môže obsah od zákazníkov zlepšiť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 102: Ako upraviť ponuky podľa zariadení?
EM na každý deň -??TIP 151: Ako zahrnúť sekciu „Najlepšie hodnotené produkty“ do e-mailu?
SEO na každý deň -??TIP 151: Prečo klesla organická návštevnosť a čo s tým robiť?
GoogleAds na každý deň -??TIP 103: Prečo je dôležité sledovať CTR ?
EM na každý deň -??TIP 152: Ako vytvoriť dynamické e-maily s odporúčaním nových produktov?
SEO na každý deň -??TIP 152: Prečo je dôležité kontrolovať spätné odkazy od partnerov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 104: Ako využívať Plánovač kľúčových slov?
EM na každý deň -??TIP 147: Ako zahrnúť do emailov sekciu „Čo hovoria o nás médiá“?
SEO na každý deň -??TIP 147: Prečo je dôležité používať prepojenia medzi sekciami v dlhých článkoch?
GoogleAds na každý deň -??TIP 99: Aký je rozdiel medzi vyhľadávacou a obsahovou sieťou?
EM na každý deň -??TIP 138: Ako vytvoriť obsah zameraný na hodnotu za peniaze?