Máj 2025 - Marketingový kalendár

 1. máj (štvrtok)

  • Sviatok práce (SK, CZ, EU) – Kampane na oslavu pracovného úsilia, špeciálne zľavy pre pracujúcich, podpora pracovných inovácií.
  • Medzinárodný deň lásky (Deň bozkávania) – Kampane na darčeky pre páry, romantické akcie a špeciálne ponuky pre partnerov.
  • Deň ľalií (US) – Kampane pre kvetinárstva, propagácia kvetinových dekorácií.

2. máj (piatok)

  • Deň solárnej energie (EU) – Kampane zamerané na ekologické riešenia, solárne produkty a energeticky úsporné riešenia.
  • Medzinárodný deň tanca (týka sa aj SK a CZ) – Kampane na tanečné kurzy, tanečné školy a kultúrne podujatia.

3. máj (sobota)

  • Svetový deň slobody tlače (UN) – Kampane na podporu nezávislej žurnalistiky, mediálnych spoločností a slobodného prejavu.
  • Deň m

Vložil:

Dátum:

24. 10. 2024 18:08

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 148: Ako posielať e-maily s prehľadmi úspechov vašej komunity? Zdôraznite, čo ste spolu dosiahli.
SEO na každý deň -??TIP 148: Ako pripraviť obsah, aby ho našli aj cez hlasové vyhľadávanie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 100: Prečo testovať rôzne formáty reklám?
GoogleAds na každý deň -??TIP 101: Ako spustiť medzinárodnú reklamnú kampaň v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 149: Ako zabezpečiť, aby mal váš obsah skutočnú pridanú hodnotu?
EM na každý deň -??TIP 149: Ako zákazníkom uľahčiť výber darčeka na konkrétnu príležitosť?
Emailmarketing FAQ 24: Je v poriadku kupovať emailové databázy?
EM na každý deň -??TIP 150: Ako osloviť zákazníkov personalizovanými balíčkami?
SEO na každý deň -??TIP 150: Ako môže obsah od zákazníkov zlepšiť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 102: Ako upraviť ponuky podľa zariadení?
EM na každý deň -??TIP 151: Ako zahrnúť sekciu „Najlepšie hodnotené produkty“ do e-mailu?
SEO na každý deň -??TIP 151: Prečo klesla organická návštevnosť a čo s tým robiť?
GoogleAds na každý deň -??TIP 103: Prečo je dôležité sledovať CTR ?
EM na každý deň -??TIP 152: Ako vytvoriť dynamické e-maily s odporúčaním nových produktov?
SEO na každý deň -??TIP 152: Prečo je dôležité kontrolovať spätné odkazy od partnerov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 104: Ako využívať Plánovač kľúčových slov?
EM na každý deň -??TIP 147: Ako zahrnúť do emailov sekciu „Čo hovoria o nás médiá“?
SEO na každý deň -??TIP 147: Prečo je dôležité používať prepojenia medzi sekciami v dlhých článkoch?
GoogleAds na každý deň -??TIP 99: Aký je rozdiel medzi vyhľadávacou a obsahovou sieťou?
EM na každý deň -??TIP 138: Ako vytvoriť obsah zameraný na hodnotu za peniaze?