Net Promoter Score (NPS): Čo to je a prečo je dôležitý v marketingu?

 Net Promoter Score (NPS) je jednou z najdôležitejších metrík v oblasti zákazníckeho servisu a marketingu. Slúži na meranie spokojnosti zákazníkov a ich ochoty odporučiť produkty alebo služby ďalej, čo predstavuje silný indikátor ich lojality. Vďaka tomu sa NPS stal nenahraditeľným nástrojom pre podniky, ktoré chcú dlhodobo budovať kvalitné vzťahy so svojimi zákazníkmi a zároveň optimalizovať svoje produkty a služby. Poďme si podrobnejšie vysvetliť, čo presne NPS znamená, na čo je užitočný a ako sa dá prakticky využívať.

Čo je Net Promoter Score (NPS)?

Net Promoter Score (NPS) je jednoducho riešený systém merania spokojnosti, ktorý pomocou jediného kľúčového ukazovateľa zobrazuje mieru spokojnosti zákazníkov. NPS funguje na princípe odpovede zákazníka na otázku, ktorá sa bežne formuluje ako: „Na škále od 0 do 10, ako pravdepodobné je, že by ste nás odporučili priateľovi alebo kolegovi?” Na základe tejto odpovede sa zákazníci delia do troch hlavných skupín

Vložil:

Dátum:

26. 10. 2024 04:56

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 148: Ako posielať e-maily s prehľadmi úspechov vašej komunity? Zdôraznite, čo ste spolu dosiahli.
SEO na každý deň -??TIP 148: Ako pripraviť obsah, aby ho našli aj cez hlasové vyhľadávanie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 100: Prečo testovať rôzne formáty reklám?
GoogleAds na každý deň -??TIP 101: Ako spustiť medzinárodnú reklamnú kampaň v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 149: Ako zabezpečiť, aby mal váš obsah skutočnú pridanú hodnotu?
EM na každý deň -??TIP 149: Ako zákazníkom uľahčiť výber darčeka na konkrétnu príležitosť?
Emailmarketing FAQ 24: Je v poriadku kupovať emailové databázy?
EM na každý deň -??TIP 150: Ako osloviť zákazníkov personalizovanými balíčkami?
SEO na každý deň -??TIP 150: Ako môže obsah od zákazníkov zlepšiť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 102: Ako upraviť ponuky podľa zariadení?
EM na každý deň -??TIP 151: Ako zahrnúť sekciu „Najlepšie hodnotené produkty“ do e-mailu?
SEO na každý deň -??TIP 151: Prečo klesla organická návštevnosť a čo s tým robiť?
GoogleAds na každý deň -??TIP 103: Prečo je dôležité sledovať CTR ?
EM na každý deň -??TIP 152: Ako vytvoriť dynamické e-maily s odporúčaním nových produktov?
SEO na každý deň -??TIP 152: Prečo je dôležité kontrolovať spätné odkazy od partnerov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 104: Ako využívať Plánovač kľúčových slov?
EM na každý deň -??TIP 147: Ako zahrnúť do emailov sekciu „Čo hovoria o nás médiá“?
SEO na každý deň -??TIP 147: Prečo je dôležité používať prepojenia medzi sekciami v dlhých článkoch?
GoogleAds na každý deň -??TIP 99: Aký je rozdiel medzi vyhľadávacou a obsahovou sieťou?
EM na každý deň -??TIP 138: Ako vytvoriť obsah zameraný na hodnotu za peniaze?