Lead Scoring - Čo je to Lead Scoring a ako funguje?

 Lead Scoring je dôležitý proces v oblasti e-mail marketingu, marketingovej automatizácie a data-driven marketingu. Ide o metódu priraďovania hodnoty alebo skóre jednotlivým potenciálnym zákazníkom (leadom) na základe ich správania, interakcií a demografických údajov. Tento nástroj pomáha marketingovým a obchodným tímom lepšie pochopiť, ktorí potenciálni zákazníci sú najpravdepodobnejšími kandidátmi na konverziu a ktorí si vyžadujú ďalšie zameranie a starostlivosť.

Čo je to Lead Scoring a ako funguje?

Lead Scoring je metóda, ktorá používa konkrétne kritériá na ohodnotenie potenciálneho zákazníka. Tieto kritériá môžu zahŕňať jeho interakcie s e-mailmi, správanie na webstránke, odpovede na marketingové kampane, alebo dokonca sociálne interakcie a reakcie na príspevky. Každému z týchto parametrov je pridelené určité skóre, ktoré reprezentuje jeho relatívnu dôležitosť v kontexte obchodných cieľov.

Príkladom môže byť, že potenciálny zákazník, ktorý navštívil strá

Vložil:

Dátum:

26. 10. 2024 04:56

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 213: Ako prispôsobiť e-maily jednotlivým fázam nákupného cyklu?
SEO na každý deň -??TIP 212: Prečo je dôležité pravidelne kontrolovať platnosť SSL certifikátu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 164: Čo je optimalizácia návratnosti investície v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 165: Ako analyzovať kampane Google Ads pomocou Google Looker Studio?
SEO na každý deň -??TIP 213: Prečo je dôležité optimalizovať obrázky produktov pre rýchle načítanie?
EM na každý deň -??TIP 213: Ako zahrnúť do e-mailov interaktívne výpočtové nástroje?
EM na každý deň -??TIP 212: Ako testovať dĺžku predmetov e-mailov? Krátke verzus dlhé – čo funguje lepšie?
SEO na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť obsah zameraný na „čo to je“ otázky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 163: Ako zabezpečiť, že vaše Google reklamy sa zobrazujú na relevantných stránkach?
EM na každý deň -??TIP 208: Ako zvýšiť reputáciu odosielateľa pravidelným čistením zoznamu?
EM na každý deň -??TIP 209: Ako nastaviť e-mailovú sériu predajného funnelu pre leady?
SEO na každý deň -??TIP 208: Ako vytvoriť obsah, ktorý odpovedá na mikro momenty?
GoogleAds na každý deň -??TIP 160: Ako správne nastaviť geografické vylúčenia pre reklamy v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 161: Ako zlepšiť skóre kvality reklám v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 209: Ako zistím, kedy a ako často Google navštevuje môj web?
EM na každý deň -??TIP 210: Prečo by mal mať každý e-mail aj sekundárnu výzvu na akciu (CTA)?
EM na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť e-mail s odporúčaním obsahu na základe aktivity?
SEO na každý deň -??TIP 210: Prečo je dôležité mať kontaktné údaje v päte webu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 162: Čo sú kampane typu Discovery a kedy ich používať?
Ako zvýšiť reputáciu odosielateľa pravidelným čistením zoznamu?