Backlink: Čo to je, ako funguje a prečo sú dôležité pre SEO

Čo je to backlink?

Backlink, tiež známy ako spätný odkaz, je odkaz z inej webovej stránky, ktorý smeruje na vašu vlastnú stránku. Predstavuje prepojenie medzi dvoma webmi a je dôležitým signálom pre vyhľadávače, ako je Google, pri hodnotení relevantnosti a kvality vášho obsahu. Keď webová stránka odkazuje na váš obsah, znamená to, že váš obsah považuje za hodnotný a relevantný pre určitú tému.

Ako fungujú backlinky?

Backlinky fungujú ako hlasovanie za kvalitu vášho obsahu. Vyhľadávače ako Google používajú spätné odkazy na meranie autority webových stránok. Stránka, ktorá získava veľa kvalitných backlinkov, je považovaná za dôveryhodnejšiu, čo môže viesť k vyššiemu umiestneniu vo výsledkoch vyhľadávania.

Backlinky môžeme rozdeliť na dva hlavné typy:

  1. DoFollow backlinky: Tieto odkazy umožňujú vyhľadávačom sledovať odkaz a pridať hodnotu vašej stránke. Pomáhajú zlepšovať vašu pozíciu vo vyhľadávačoch, pret

Vložil:

Dátum:

21. 11. 2024 08:51

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 148: Ako posielať e-maily s prehľadmi úspechov vašej komunity? Zdôraznite, čo ste spolu dosiahli.
SEO na každý deň -??TIP 148: Ako pripraviť obsah, aby ho našli aj cez hlasové vyhľadávanie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 100: Prečo testovať rôzne formáty reklám?
GoogleAds na každý deň -??TIP 101: Ako spustiť medzinárodnú reklamnú kampaň v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 149: Ako zabezpečiť, aby mal váš obsah skutočnú pridanú hodnotu?
EM na každý deň -??TIP 149: Ako zákazníkom uľahčiť výber darčeka na konkrétnu príležitosť?
Emailmarketing FAQ 24: Je v poriadku kupovať emailové databázy?
EM na každý deň -??TIP 150: Ako osloviť zákazníkov personalizovanými balíčkami?
SEO na každý deň -??TIP 150: Ako môže obsah od zákazníkov zlepšiť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 102: Ako upraviť ponuky podľa zariadení?
EM na každý deň -??TIP 151: Ako zahrnúť sekciu „Najlepšie hodnotené produkty“ do e-mailu?
SEO na každý deň -??TIP 151: Prečo klesla organická návštevnosť a čo s tým robiť?
GoogleAds na každý deň -??TIP 103: Prečo je dôležité sledovať CTR ?
EM na každý deň -??TIP 152: Ako vytvoriť dynamické e-maily s odporúčaním nových produktov?
SEO na každý deň -??TIP 152: Prečo je dôležité kontrolovať spätné odkazy od partnerov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 104: Ako využívať Plánovač kľúčových slov?
EM na každý deň -??TIP 147: Ako zahrnúť do emailov sekciu „Čo hovoria o nás médiá“?
SEO na každý deň -??TIP 147: Prečo je dôležité používať prepojenia medzi sekciami v dlhých článkoch?
GoogleAds na každý deň -??TIP 99: Aký je rozdiel medzi vyhľadávacou a obsahovou sieťou?
EM na každý deň -??TIP 138: Ako vytvoriť obsah zameraný na hodnotu za peniaze?