Prečo by ste mali zákazníkov občas prekvapiť nečakaným e-mailom?

V dobe, keď je automatizácia štandardom a každý e-mail je presne načasovaný podľa predikcií, môže byť najväčším prekvapením práve ten neočakávaný a nepredajný. V e-commerce sa často sústreďujeme na konverzie, CTR a opustené košíky. No občas by sme mali pozornosť upriamiť na vzťah, nie len výkon.

Rutina zabíja emócie

Aj tí najvernejší zákazníci si zvyknú na rutinu. Dostávajú newsletter každý utorok o 9:00, vedia, že zľava príde posledný piatok v mesiaci a v e-maile na narodeniny ich čaká 10 %. Spočiatku ich to teší, no neskôr to začnú vnímať ako samozrejmosť.

Takáto predvídateľnosť znižuje emocionálnu reakciu. A presne to je moment, keď má zmysel vyjsť zo šablóny a poslať e-

Vložil:

Dátum:

7. 7. 2025 16:28

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 212: Ako testovať dĺžku predmetov e-mailov? Krátke verzus dlhé – čo funguje lepšie?
SEO na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť obsah zameraný na „čo to je“ otázky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 163: Ako zabezpečiť, že vaše Google reklamy sa zobrazujú na relevantných stránkach?
EM na každý deň -??TIP 208: Ako zvýšiť reputáciu odosielateľa pravidelným čistením zoznamu?
EM na každý deň -??TIP 209: Ako nastaviť e-mailovú sériu predajného funnelu pre leady?
SEO na každý deň -??TIP 208: Ako vytvoriť obsah, ktorý odpovedá na mikro momenty?
GoogleAds na každý deň -??TIP 160: Ako správne nastaviť geografické vylúčenia pre reklamy v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 161: Ako zlepšiť skóre kvality reklám v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 209: Ako zistím, kedy a ako často Google navštevuje môj web?
EM na každý deň -??TIP 210: Prečo by mal mať každý e-mail aj sekundárnu výzvu na akciu (CTA)?
EM na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť e-mail s odporúčaním obsahu na základe aktivity?
SEO na každý deň -??TIP 210: Prečo je dôležité mať kontaktné údaje v päte webu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 162: Čo sú kampane typu Discovery a kedy ich používať?
Ako zvýšiť reputáciu odosielateľa pravidelným čistením zoznamu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 157: Ako testovať rôzne typy vizuálov v reklame?
SEO na každý deň -??TIP 205: Ako optimalizovať web pre informačné, navigačné a transakčné vyhľadávania?
EM na každý deň -??TIP 206: Ako vytvoriť e-maily pre cross-selling a upselling?
SEO na každý deň -??TIP 206: Ako v GA4 zistiť, na ktoré interné odkazy ľudia najčastejšie klikajú?
GoogleAds na každý deň -??TIP 158: Prečo sledovať vývoj CTR v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 207: Prečo by ste mali zákazníkov občas prekvapiť nečakaným e-mailom?