SEO na každý deň -TIP 210: Prečo je dôležité mať kontaktné údaje v päte webu?

Zobrazenie kontaktných údajov v pätičke webovej stránky má jednoduchý, ale silný efekt – zvyšuje dôveru. Ľudia, ktorí prechádzajú váš web, prirodzene očakávajú, že na jeho konci nájdu informácie ako adresa, e-mail, telefón alebo odkaz na zákaznícku podporu. Keď tieto údaje chýbajú, stránka môže pôsobiť nedôveryhodne alebo neúplne.

Vyhľadávače, ako Google, takisto sledujú, či web obsahuje základné informácie o prevádzkovateľovi. Prítomnosť kontaktných údajov v päte zvyšuje celkový „trust“ signál domény. Google častejšie uprednostňuje weby, ktoré pôsobia dôveryhodne a transparentne – obzvlášť v kategóriách, kde ide o peniaze, zdravie alebo osobné údaje.

Z pohľadu SEO teda nejde len o technickú alebo dizajnovú drobnosť. Je to signál spoľahlivosti – pre ľudí aj pre algoritmy. Pri e-shopoch je to ešte dôležitejšie: keď zákazník váha, či u vás nakúpi, kontaktné údaje v päte môžu byť práve tým detailom, ktorý roz

Vložil:

Dátum:

10. 7. 2025 11:00

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -??TIP 212: Ako používať obsahovú sieť Google Ads na získavanie nových zákazníkov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 259: Ako sledovať úspešnosť konkrétnych kľúčových fráz v čase pomocou SEO a LLMO?
EM na každý deň -??TIP 260: Ako pridať hodnotu prostredníctvom edukatívneho obsahu v e-mail marketingu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 213: Ako spustiť Google Ads kampane na medzinárodných trhoch?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 260: Ako vytvárať obsah zameraný na vysvetľovanie procesov?
EM na každý deň -??TIP 261: Ako vytvoriť tematické e-mail kampane na základe sviatkov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 203: Ako správne cielenie v Google Ads znižuje CPA (cenu za akciu)?
GoogleAds na každý deň -??TIP 204: Ako a prečo používať segmentáciu podľa zariadení v Google Ads?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 251: Ako používať QR kódy na prepojenie offline a online marketingu?
EM na každý deň -??TIP 252: Ako analyzovať neúspešne doručené e-maily (bounce) a čo s nimi robiť?
EM na každý deň -??TIP 253: Ako vytvoriť sériu e-mailov po nákupe a prečo je dôležitá?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 252: Prečo je dôležité sledovať správanie používateľov na stránke pomocou mapovania očí?
GoogleAds na každý deň -??TIP 205: Ako nastaviť Google Ads reklamy na podporu predaja sezónnych produktov?
EM na každý deň -??TIP 254: Ako zahrnúť personalizované odporúčania v e-mailoch podľa vekovej skupiny?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 253: Prečo je dôležité sledovať vstupné stránky s najväčším počtom odchodov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 206: Ako zlepšiť efektívnosť remarketingových kampaní v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 255: Ako používať tabuľky a grafy v e-mail marketingu na vizualizáciu ponúk?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 254: Ako používať nástroje na sledovanie spätných odkazov a prečo sú dôležité pre SEO a LLMO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 207: Prečo analyzovať podiel zobrazení reklám v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 208: Ako optimalizovať Google Ads reklamy pre produkty na báze predplatného (subscription model)?