Efektívna e-mailová komunikácia nie je len o zaslaní jednej správy všetkým. Zákazník v rôznych fázach nákupného rozhodovania očakáva iný obsah. Prispôsobením e-mailov fáze, v ktorej sa práve nachádza, sa zvyšuje nielen ich otvorenosť, ale najmä schopnosť presvedčiť.
V úvode – keď zákazník len objavuje značku – fungujú najlepšie inšpiratívne a vzdelávacie e-maily. Predstavte hodnoty, benefity a dôvody, prečo by sa mal o vašu ponuku zaujímať. V ďalšej fáze, keď už zvažuje nákup, oslovte ho porovnaním produktov, príkladmi využitia a recenziami. Po nákupe zas motivujte k opakovanej objednávke – odporučte doplnkový produkt, pošlite návod alebo zľavu na ďalší nákup.
V agentúre Consultee nastavujeme automatizácie, ktoré tieto fázy rozpoznajú a podľa toho automaticky odosielajú e-maily na mieru. Vďaka to