Zákazníci dnes neveria len sľubom – chcú dôkazy. Jednoduchý spôsob, ako zvýšiť dôveryhodnosť e-mailov, je použiť konkrétne čísla. Ak otvorenosť kampane presiahla 45?%, alebo 1?000 zákazníkov už využilo danú ponuku, oplatí sa to uviesť priamo v texte. Čísla pôsobia reálne, overiteľne a znižujú mieru neistoty.
Dobre fungujú aj štatistiky typu: „92?% zákazníkov odporúča tento produkt“ alebo „Tento e-book si stiahlo už viac ako 3?000 ľudí“. Vhodné sú najmä tam, kde chcete podporiť dôveru voči značke, odporúčaniam, výberu produktov alebo novej kolekcii. Vyhnite sa však neovereným alebo príliš zaokrúhleným údajom – pôsobia nedôveryhodne.
Ak štatistiky vychádzajú z vlastného e-shopu, kampaní či spokojnosti zákazníkov, odporúčame ich doplniť vizuálnym prvkom – ikonkou, odznakom alebo percentom v rámci CTA tlačidla. Takýto prvok zvyšu