EM na každý deň -??TIP 217: Ako môžu štatistiky pomôcť budovať dôveryhodnosť v e-mail marketingu?

Zákazníci dnes neveria len sľubom – chcú dôkazy. Jednoduchý spôsob, ako zvýšiť dôveryhodnosť e-mailov, je použiť konkrétne čísla. Ak otvorenosť kampane presiahla 45?%, alebo 1?000 zákazníkov už využilo danú ponuku, oplatí sa to uviesť priamo v texte. Čísla pôsobia reálne, overiteľne a znižujú mieru neistoty.

Dobre fungujú aj štatistiky typu: „92?% zákazníkov odporúča tento produkt“ alebo „Tento e-book si stiahlo už viac ako 3?000 ľudí“. Vhodné sú najmä tam, kde chcete podporiť dôveru voči značke, odporúčaniam, výberu produktov alebo novej kolekcii. Vyhnite sa však neovereným alebo príliš zaokrúhleným údajom – pôsobia nedôveryhodne.

Ak štatistiky vychádzajú z vlastného e-shopu, kampaní či spokojnosti zákazníkov, odporúčame ich doplniť vizuálnym prvkom – ikonkou, odznakom alebo percentom v rámci CTA tlačidla. Takýto prvok zvyšu

Vložil:

Dátum:

16. 7. 2025 08:36

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -??TIP 167: Ako analyzovať efektivitu geografického cielenia v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 215: Ako optimalizovať CLS (Cumulative Layout Shift) a zlepšiť zážitok z načítania stránky?
EM na každý deň -??TIP 216: Ako zahrnúť odkazy na najčítanejšie blogy do e-mailu a zvýšiť návštevnosť webu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 168: Prečo testovať rôzne formáty pre rovnaké posolstvo?
SEO na každý deň -??TIP 216: Prečo by mal mať váš web sekciu noviniek?
Ako optimalizovať CLS (Cumulative Layout Shift) a zlepšiť zážitok z načítania stránky?
EM na každý deň -??TIP 215: Ako zahrnúť do e-mailu sekciu „What’s next“ (Na čo sa môžete tešiť nabudúce)?
SEO na každý deň -??TIP 214: Prečo je dôležité sledovať pozície konkurencie v organickom vyhľadávaní?
GoogleAds na každý deň -??TIP 166: Ako analyzovať efektívnosť kampaní na základe ROI?
EM na každý deň -??TIP 213: Ako prispôsobiť e-maily jednotlivým fázam nákupného cyklu?
SEO na každý deň -??TIP 212: Prečo je dôležité pravidelne kontrolovať platnosť SSL certifikátu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 164: Čo je optimalizácia návratnosti investície v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 165: Ako analyzovať kampane Google Ads pomocou Google Looker Studio?
SEO na každý deň -??TIP 213: Prečo je dôležité optimalizovať obrázky produktov pre rýchle načítanie?
EM na každý deň -??TIP 213: Ako zahrnúť do e-mailov interaktívne výpočtové nástroje?
EM na každý deň -??TIP 212: Ako testovať dĺžku predmetov e-mailov? Krátke verzus dlhé – čo funguje lepšie?
SEO na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť obsah zameraný na „čo to je“ otázky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 163: Ako zabezpečiť, že vaše Google reklamy sa zobrazujú na relevantných stránkach?
EM na každý deň -??TIP 208: Ako zvýšiť reputáciu odosielateľa pravidelným čistením zoznamu?
EM na každý deň -??TIP 209: Ako nastaviť e-mailovú sériu predajného funnelu pre leady?