EM na každý deň -??TIP 216: Ako zahrnúť odkazy na najčítanejšie blogy do e-mailu a zvýšiť návštevnosť webu?

Zaujímavý blogový obsah je ideálny spôsob, ako znova pritiahnuť pozornosť návštevníkov a zároveň zvýšiť výkon e-mailových kampaní. Ak máte články, ktoré pravidelne generujú vysokú čítanosť, využite ich aj v newslettroch či automatizovaných e-mailoch. Pripomenúť ich v správny moment môže priniesť ďalšie kliky a nových čitateľov.

Najjednoduchší spôsob, ako to dosiahnuť, je vytvoriť blok s nadpisom ako napríklad „Čo u nás čítali iní“ alebo „Najčítanejšie články mesiaca“. Do e-mailu vložte 2–3 odkazy s krátkym popisom, ktorý vysvetlí, prečo by si ich mal príjemca otvoriť. Ideálne je pridať tento blok do pravidelných newsletterov, uvítacích e-mailov alebo dokonca aj ako súčasť remarketingových sérií.

Dbajte na to, aby odkazy viedli na články s jasnou štruktúrou, dobrou optimalizáciou pre mobil a internými prepojen

Vložil:

Dátum:

16. 7. 2025 08:36

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -??TIP 167: Ako analyzovať efektivitu geografického cielenia v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 215: Ako optimalizovať CLS (Cumulative Layout Shift) a zlepšiť zážitok z načítania stránky?
EM na každý deň -??TIP 217: Ako môžu štatistiky pomôcť budovať dôveryhodnosť v e-mail marketingu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 168: Prečo testovať rôzne formáty pre rovnaké posolstvo?
SEO na každý deň -??TIP 216: Prečo by mal mať váš web sekciu noviniek?
Ako optimalizovať CLS (Cumulative Layout Shift) a zlepšiť zážitok z načítania stránky?
EM na každý deň -??TIP 215: Ako zahrnúť do e-mailu sekciu „What’s next“ (Na čo sa môžete tešiť nabudúce)?
SEO na každý deň -??TIP 214: Prečo je dôležité sledovať pozície konkurencie v organickom vyhľadávaní?
GoogleAds na každý deň -??TIP 166: Ako analyzovať efektívnosť kampaní na základe ROI?
EM na každý deň -??TIP 213: Ako prispôsobiť e-maily jednotlivým fázam nákupného cyklu?
SEO na každý deň -??TIP 212: Prečo je dôležité pravidelne kontrolovať platnosť SSL certifikátu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 164: Čo je optimalizácia návratnosti investície v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 165: Ako analyzovať kampane Google Ads pomocou Google Looker Studio?
SEO na každý deň -??TIP 213: Prečo je dôležité optimalizovať obrázky produktov pre rýchle načítanie?
EM na každý deň -??TIP 213: Ako zahrnúť do e-mailov interaktívne výpočtové nástroje?
EM na každý deň -??TIP 212: Ako testovať dĺžku predmetov e-mailov? Krátke verzus dlhé – čo funguje lepšie?
SEO na každý deň -??TIP 211: Ako vytvoriť obsah zameraný na „čo to je“ otázky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 163: Ako zabezpečiť, že vaše Google reklamy sa zobrazujú na relevantných stránkach?
EM na každý deň -??TIP 208: Ako zvýšiť reputáciu odosielateľa pravidelným čistením zoznamu?
EM na každý deň -??TIP 209: Ako nastaviť e-mailovú sériu predajného funnelu pre leady?