EM na každý deň -TIP 219: Ako zahrnúť štatistiky o úspešnosti produktov do e-mailov?

Zákazníci veria číslam. Štatistiky o predaji, hodnoteniach alebo spokojnosti zákazníkov vedia posilniť dôveru v ponúkané produkty. Ak máte dáta, ktoré ukazujú, že sa váš produkt predáva najviac vo svojej kategórii, získal najvyššie hodnotenie alebo ho odporúča veľké percento zákazníkov, využite ich vo svojich e-mailoch.

Do predmetu alebo úvodu e-mailu pokojne zakomponujte vetu ako napríklad: „Viac ako 5 000 spokojných zákazníkov“ alebo „TOP produkt mesiaca podľa recenzií“. Takéto informácie priťahujú pozornosť a podporujú rozhodnutie nakúpiť. Dbajte však na to, aby boli údaje pravdivé a aktuálne.

Najlepšie fungujú štatistiky vo vizuálnej podobe – grafy, ikony alebo prehľadné bloky. Odporúčame testovať ich umiestnenie v rámci obsahu. V niektorých prípadoch sa oplatí zaradiť štatistický dôkaz hneď za CTA tlačidlo ako podporný prvok.

Vložil:

Dátum:

18. 7. 2025 19:31

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 337: Ako optimalizovať obsah pre vyhľadávanie pomocou otázok?
GoogleAds na každý deň -??TIP 289: Ako zlepšiť výkon Google Ads kampaní na základe metriky ROAS?
EM na každý deň -??TIP 337: Ako pripraviť exkluzívne ponuky len pre odberateľov a prečo sú také účinné?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 338: Ako optimalizovať obsah pre stránky s dlhou rolovacou štruktúrou?
GoogleAds na každý deň -??TIP 290: Ako ovplyvňuje farebná psychológia výkon vašich vizuálnych reklám?
EM na každý deň -??TIP 338: Ako pridať dynamický odpočítavací časovač do e-mailu a prečo zvyšuje predaje počas kampaní?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 339: Ako optimalizovať URL adresy pre lepšiu čitateľnosť?
EM na každý deň -??TIP 339: Ako vytvoriť e-mailovú sériu, ktorá rieši bežné problémy zákazníkov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 340: Ako optimalizovať obsah pre hlasové vyhľadávanie na smart reproduktoroch?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 341: Prečo sú hreflang tagy kľúčové pre viacjazyčné weby?
EM na každý deň -??TIP 340: Ako vytvoriť obsah „Za oponou“ v e-mail marketingu a prečo podporuje autenticitu
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 342: Prečo má analýza správania používateľov zmysel?
EM na každý deň -??TIP 341: Ako vytvoriť pravidelné týždenné e-mailové tipy, ktoré budujú lojalitu zákazníkov?
EM na každý deň -??TIP 332: Ako vytvoriť e-mailový obsah s otázkou „A čo ďalej?“ – a prečo výrazne zvyšuje prekliky
GoogleAds na každý deň -??TIP 284: Prečo a ako používať rozšírenia o propagácie pri sezónnych akciách?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 333: Ako sledovať čas strávený na stránke a prečo je to dôležité pre SEO aj LLMO?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 334: Prečo je dôležité testovať rýchlosť načítania stránok v rôznych regiónoch?
GoogleAds na každý deň -??TIP 285: Ako optimalizovať reklamy pre sezónne trendy v e-commerce? (rýchly a účinný postup)
EM na každý deň -??TIP 333: Ako používať farebnú psychológiu v e-mailoch a prečo môže zvýšiť vaše výsledky?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 335: Ako optimalizovať obsah pre viacero cieľových skupín naraz?