GoogleAds na každý deň -??TIP 174: Prečo je dôležité sledovať podiel stratených zobrazení?

Podiel stratených zobrazení (Search Lost Impression Share) ukazuje, ako často sa vaša reklama nezobrazila, aj keď mohla. Tento ukazovateľ je dôležitý, pretože odhaľuje, koľko príležitostí na zobrazenie reklamy ste prišli – buď pre nízky rozpočet, alebo pre slabú relevanciu či skóre kvality.

V rámci kampaní Google Ads, najmä pri e-shopoch, môže byť vysoký podiel stratených zobrazení dôvodom, prečo konkurencia získava vašich potenciálnych zákazníkov. Ak napríklad stratíte 50 % zobrazení pre obmedzený rozpočet, znamená to, že pri rovnakom dopyte by ste mohli dosiahnuť dvojnásobok kliknutí – a teda aj objednávok.

Rozdelenie na stratu pre rozpočet a stratu pre ranking po

Vložil:

Dátum:

23. 7. 2025 08:09

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -??TIP 183: Ako identifikovať neefektívne reklamy v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 231: Ako využiť poznámky zákazníkov v e-mailoch na budovanie dôvery?
SEO na každý deň -??TIP 230: Ako používať nástroje na analýzu konkurencie pre spätné odkazy?
Emailmarketing FAQ 28: Čo je A/B testovanie v email marketingu a ako ho využiť jednoducho?
EM na každý deň -??TIP 230: Ako využiť mikrosegmentáciu na zvýšenie relevantnosti e-mailových kampaní?
SEO na každý deň -??TIP 229: Ako sledovať výsledky hlasového vyhľadávania pre váš obsah?
GoogleAds na každý deň -??TIP 182: Ako zlepšiť používateľskú skúsenosť cez reklamy?
EM na každý deň -??TIP 226: Ako zvýšiť CTR v e-mailoch pomocou vizuálnych CTA?
SEO na každý deň -??TIP 225: Ako využiť dáta z vyhľadávačov na tvorbu nového obsahu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 178: Prečo sledovať konkurenciu v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 179: Ako vytvoriť personalizované reklamy v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 227: Ako optimalizovať svoju e-mailovú doménu pre lepšiu doručiteľnosť?
SEO na každý deň -??TIP 226: Ako používať vlastné fonty bez negatívneho dopadu na rýchlosť načítania stránky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 180: Ako pracovať s históriou kampaní v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 227: Prečo je dôležité mať na webe tlačidlo „späť hore“?
EM na každý deň -??TIP 228: Ako posielať e-maily so špecifickými radami pre začiatočníkov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 181: Ako zlepšiť efektívnosť vstupných stránok pre mobil?
SEO na každý deň -??TIP 228: Ako používať analýzu kľúčových slov na odhalenie nových trhov?
EM na každý deň -??TIP 229: Ako vytvoriť vizuálne sezónne témy pre väčšiu atraktivitu e-mailov?
EM na každý deň -??TIP 225: Ako správne zahrnúť e-mail s ponukou na vylepšenie predchádzajúceho nákupu?