EM na každý deň -??TIP 224: Ako zistiť, či vaše e-maily končia v spame?

Test doručiteľnosti e-mailov slúži na overenie, kam sa vaše e-maily doručujú – do hlavnej doručenej pošty, do záložky „Promo“ alebo rovno do spamu. Zisťuje, či poskytovatelia ako Gmail, Seznam, Outlook alebo Yahoo považujú vaše správy za dôveryhodné.

Test funguje jednoducho – pošlete testovací e-mail na viacero špeciálnych adries a systém následne vyhodnotí, kde skončil a prečo. Sledujú sa technické nastavenia (SPF, DKIM, DMARC), reputácia domény, obsah e-mailu, pomer obrázkov a textu, odkazy, či prílohy. Ak sa objavia chyby, viete, na čo sa zamerať a čo upraviť.

Pravidelné testovanie odhalí problémy skôr, než ovplyvnia výsledky kampaní. Zlé skóre doručiteľnosti môže byť dôvodom nízkej otvorenosti alebo častejších označení ako spam.

Vložil:

Dátum:

24. 7. 2025 21:56

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
Emailmarketing FAQ 28: Čo je A/B testovanie v email marketingu a ako ho využiť jednoducho?
EM na každý deň -??TIP 230: Ako využiť mikrosegmentáciu na zvýšenie relevantnosti e-mailových kampaní?
SEO na každý deň -??TIP 229: Ako sledovať výsledky hlasového vyhľadávania pre váš obsah?
GoogleAds na každý deň -??TIP 182: Ako zlepšiť používateľskú skúsenosť cez reklamy?
EM na každý deň -??TIP 226: Ako zvýšiť CTR v e-mailoch pomocou vizuálnych CTA?
SEO na každý deň -??TIP 225: Ako využiť dáta z vyhľadávačov na tvorbu nového obsahu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 178: Prečo sledovať konkurenciu v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 179: Ako vytvoriť personalizované reklamy v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 227: Ako optimalizovať svoju e-mailovú doménu pre lepšiu doručiteľnosť?
SEO na každý deň -??TIP 226: Ako používať vlastné fonty bez negatívneho dopadu na rýchlosť načítania stránky?
GoogleAds na každý deň -??TIP 180: Ako pracovať s históriou kampaní v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 227: Prečo je dôležité mať na webe tlačidlo „späť hore“?
EM na každý deň -??TIP 228: Ako posielať e-maily so špecifickými radami pre začiatočníkov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 181: Ako zlepšiť efektívnosť vstupných stránok pre mobil?
SEO na každý deň -??TIP 228: Ako používať analýzu kľúčových slov na odhalenie nových trhov?
EM na každý deň -??TIP 229: Ako vytvoriť vizuálne sezónne témy pre väčšiu atraktivitu e-mailov?
EM na každý deň -??TIP 225: Ako správne zahrnúť e-mail s ponukou na vylepšenie predchádzajúceho nákupu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 177: Ako spustiť kampaň na zvýšenie povedomia o produkte?
SEO na každý deň -??TIP 224: Prečo testovať farby CTA tlačidiel na e-shope?
GoogleAds na každý deň -??TIP 175: Ako optimalizovať Google reklamy na získanie nových e-mailových odberateľov?