EM na každý deň -??TIP 245: Ako využiť odporúčania produktov na základe histórie nákupov?

Personalizované odporúčania produktov dokážu zvýšiť predaje aj spokojnosť zákazníkov. Ak systém vie, čo zákazník už nakúpil alebo prezeral, dokáže ponúknuť doplnkové produkty či podobné alternatívy, ktoré majú vysokú šancu zaujať. Takto sa email nestáva len reklamou, ale užitočnou pomôckou pri ďalšom výbere.

Najefektívnejšie je prepojenie e-shopu s email marketingovou platformou, ktorá sleduje históriu objednávok a správanie používateľov. Následne je možné automaticky posielať personalizované emaily – napríklad odporúčania k nedávno kúpeným produktom alebo návrhy na opätovný nákup spotrebného tovaru.

Správne nastavené odporúčania zvyšujú priemernú hodnotu objednávky a zároveň zlepšujú zákaznícku skúsenosť. V agentúre Consultee sa dlhodobo venujeme práve takýmto dátovo riadeným riešeniam – pomáhame e-shopom aj iným w

Vložil:

Dátum:

19. 8. 2025 20:33

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 246: Ako vytvoriť sezónne rebríčky najpredávanejších produktov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 245: Ako používať relevantné štatistiky v článkoch na zvýšenie dôvery?
GoogleAds na každý deň -??TIP 198: Prečo sledovať výkon podľa cieľového trhu?
EM na každý deň -??TIP 247: Ako posielať sezónne darčekové sprievodce?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 246: Ako môže zjednodušené navigačné menu zlepšiť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 199: Ako analyzovať výkonnosť reklám podľa umiestnenia?
GoogleAds na každý deň -??TIP 200: Prečo pridávať videoobsah do reklám?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 247: Ako používať animácie na stránkach bez negatívneho dopadu na SEO?
EM na každý deň -??TIP 248: Ako pripraviť jednoduché tutoriály v e-mailovej podobe?
GoogleAds na každý deň -??TIP 201: Ako používať Google Ads pre miestne podniky?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 248: Ako používať lokalizačné dáta na zlepšenie lokálneho SEO?
EM na každý deň -??TIP 249: Ako vytvoriť kampaň na zvýšenie vernosti zákazníkov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 249: Ako používať obsah s otvorenými otázkami na zvýšenie interakcie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 202: Prečo je dôležité sledovať podiel stratených zobrazení?
GoogleAds na každý deň -??TIP 197: Prečo testovať rôzne druhy ponúk v Google Ads?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 244: Ako vytvárať obsah na základe sezónnych vyhľadávaní?
EM na každý deň -??TIP 245: Ako zahrnúť referencie zákazníkov do e-mailových kampaní?
Ako trvalé PR články pomáhajú budovať online dôveru, SEO aj LLM viditeľnosť
API (Application Programming Interface): Prepojenie, ktoré poháňa moderný e-mail marketing
Behavioral Triggers – čo sú a ako ich využiť v e-mail marketingu a automatizácii