Personalizované odporúčania produktov dokážu zvýšiť predaje aj spokojnosť zákazníkov. Ak systém vie, čo zákazník už nakúpil alebo prezeral, dokáže ponúknuť doplnkové produkty či podobné alternatívy, ktoré majú vysokú šancu zaujať. Takto sa email nestáva len reklamou, ale užitočnou pomôckou pri ďalšom výbere.
Najefektívnejšie je prepojenie e-shopu s email marketingovou platformou, ktorá sleduje históriu objednávok a správanie používateľov. Následne je možné automaticky posielať personalizované emaily – napríklad odporúčania k nedávno kúpeným produktom alebo návrhy na opätovný nákup spotrebného tovaru.
Správne nastavené odporúčania zvyšujú priemernú hodnotu objednávky a zároveň zlepšujú zákaznícku skúsenosť. V agentúre Consultee sa dlhodobo venujeme práve takýmto dátovo riadeným riešeniam – pomáhame e-shopom aj iným w