EM na každý deň -??TIP 249: Ako vytvoriť kampaň na zvýšenie vernosti zákazníkov?

Kampaň zameraná na vernosť zákazníkov funguje najlepšie, keď je postavená na pocite výnimočnosti. Exkluzívne odmeny, špeciálne ponuky alebo prístup k novinkám ešte pred oficiálnym spustením dokážu posilniť vzťah so značkou.

Dôležité je, aby odmeny neboli len zľavy – lepšie fungujú benefity, ktoré majú pridanú hodnotu. Môže ísť o darček k nákupu, VIP klub, špeciálny obsah alebo pozvánky na uzavreté akcie. Takéto aktivity podporujú dlhodobú lojalitu a zároveň odlišujú značku od konkurencie.

Kampaň je vhodné personalizovať podľa správania zákazníkov. Ak niekto nakupuje pravidelne, zaslúži si inú odmenu ako zákazník, ktorý sa práve vracia po dlhšej pauze. Správne nastavená segmentácia a automatizácia dokáže tieto procesy plne podporiť.

Vložil:

Dátum:

19. 8. 2025 20:33

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 246: Ako vytvoriť sezónne rebríčky najpredávanejších produktov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 245: Ako používať relevantné štatistiky v článkoch na zvýšenie dôvery?
GoogleAds na každý deň -??TIP 198: Prečo sledovať výkon podľa cieľového trhu?
EM na každý deň -??TIP 247: Ako posielať sezónne darčekové sprievodce?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 246: Ako môže zjednodušené navigačné menu zlepšiť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 199: Ako analyzovať výkonnosť reklám podľa umiestnenia?
GoogleAds na každý deň -??TIP 200: Prečo pridávať videoobsah do reklám?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 247: Ako používať animácie na stránkach bez negatívneho dopadu na SEO?
EM na každý deň -??TIP 248: Ako pripraviť jednoduché tutoriály v e-mailovej podobe?
GoogleAds na každý deň -??TIP 201: Ako používať Google Ads pre miestne podniky?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 248: Ako používať lokalizačné dáta na zlepšenie lokálneho SEO?
EM na každý deň -??TIP 245: Ako využiť odporúčania produktov na základe histórie nákupov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 249: Ako používať obsah s otvorenými otázkami na zvýšenie interakcie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 202: Prečo je dôležité sledovať podiel stratených zobrazení?
GoogleAds na každý deň -??TIP 197: Prečo testovať rôzne druhy ponúk v Google Ads?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 244: Ako vytvárať obsah na základe sezónnych vyhľadávaní?
EM na každý deň -??TIP 245: Ako zahrnúť referencie zákazníkov do e-mailových kampaní?
Ako trvalé PR články pomáhajú budovať online dôveru, SEO aj LLM viditeľnosť
API (Application Programming Interface): Prepojenie, ktoré poháňa moderný e-mail marketing
Behavioral Triggers – čo sú a ako ich využiť v e-mail marketingu a automatizácii