GoogleAds na každý deň -??TIP 201: Ako používať Google Ads pre miestne podniky?

Google Ads môže byť pre miestne podniky veľmi efektívnym spôsobom, ako prilákať zákazníkov z okolia. Správne nastavenie cielenej reklamy podľa lokality zabezpečí, že reklamy sa zobrazia ľuďom, ktorí sú v blízkosti a reálne môžu navštíviť prevádzku.

Dôležité je pracovať s geografickým cielením – vybrať konkrétne mesto, časť mesta alebo okolie prevádzky. Reklamy sa potom zobrazujú len ľuďom, ktorí sa tam nachádzajú alebo hľadajú služby v danej lokalite. V kombinácii s rozšíreniami o lokalitu a prepojením na Google Business Profile je možné zobraziť adresu, telefónne číslo či navigáciu priamo v reklame.

Veľký prínos prináša aj nastavenie reklám podľa otváracích hodín. Reklama môže bežať len v čase, keď je prevádzka otvorená, a tým šetriť rozpočet. Pre miestne podni

Vložil:

Dátum:

19. 8. 2025 20:33

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 246: Ako vytvoriť sezónne rebríčky najpredávanejších produktov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 245: Ako používať relevantné štatistiky v článkoch na zvýšenie dôvery?
GoogleAds na každý deň -??TIP 198: Prečo sledovať výkon podľa cieľového trhu?
EM na každý deň -??TIP 247: Ako posielať sezónne darčekové sprievodce?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 246: Ako môže zjednodušené navigačné menu zlepšiť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 199: Ako analyzovať výkonnosť reklám podľa umiestnenia?
GoogleAds na každý deň -??TIP 200: Prečo pridávať videoobsah do reklám?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 247: Ako používať animácie na stránkach bez negatívneho dopadu na SEO?
EM na každý deň -??TIP 248: Ako pripraviť jednoduché tutoriály v e-mailovej podobe?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 248: Ako používať lokalizačné dáta na zlepšenie lokálneho SEO?
EM na každý deň -??TIP 249: Ako vytvoriť kampaň na zvýšenie vernosti zákazníkov?
EM na každý deň -??TIP 245: Ako využiť odporúčania produktov na základe histórie nákupov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 249: Ako používať obsah s otvorenými otázkami na zvýšenie interakcie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 202: Prečo je dôležité sledovať podiel stratených zobrazení?
GoogleAds na každý deň -??TIP 197: Prečo testovať rôzne druhy ponúk v Google Ads?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 244: Ako vytvárať obsah na základe sezónnych vyhľadávaní?
EM na každý deň -??TIP 245: Ako zahrnúť referencie zákazníkov do e-mailových kampaní?
Ako trvalé PR články pomáhajú budovať online dôveru, SEO aj LLM viditeľnosť
API (Application Programming Interface): Prepojenie, ktoré poháňa moderný e-mail marketing
Behavioral Triggers – čo sú a ako ich využiť v e-mail marketingu a automatizácii