EM na každý deň -??TIP 248: Ako pripraviť jednoduché tutoriály v e-mailovej podobe?

E-maily nemusia byť iba reklamou – môžu vzdelávať a viesť zákazníka krok za krokom. Jednoduchý tutoriál v podobe krátkeho návodu dokáže zaujať viac než dlhý text. Každý krok by mal byť jasne oddelený, ideálne číslovaný alebo formou odrážok.

Najlepšie fungujú návody zamerané na praktické problémy – napríklad „ako používať produkt“, „ako ušetriť čas“ alebo „ako nastaviť službu“. Ak je to možné, doplňte návod obrázkami či krátkym GIFom. Takto sa zlepší pochopiteľnosť a zvýši sa zapamätateľnosť obsahu.

Dôležité je udržať návod stručný. Každý e-mail by mal riešiť jednu tému, aby čitateľ nemal pocit zahltenia. Lepšie je pripraviť sériu viacerých e-mailov, ktoré sa postupne nadväzujú, než jeden príliš dlhý text.

My v Consultee tieto princípy využívame pri tvorbe e-mailových stratégií p

Vložil:

Dátum:

19. 8. 2025 20:33

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 246: Ako vytvoriť sezónne rebríčky najpredávanejších produktov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 245: Ako používať relevantné štatistiky v článkoch na zvýšenie dôvery?
GoogleAds na každý deň -??TIP 198: Prečo sledovať výkon podľa cieľového trhu?
EM na každý deň -??TIP 247: Ako posielať sezónne darčekové sprievodce?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 246: Ako môže zjednodušené navigačné menu zlepšiť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 199: Ako analyzovať výkonnosť reklám podľa umiestnenia?
GoogleAds na každý deň -??TIP 200: Prečo pridávať videoobsah do reklám?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 247: Ako používať animácie na stránkach bez negatívneho dopadu na SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 201: Ako používať Google Ads pre miestne podniky?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 248: Ako používať lokalizačné dáta na zlepšenie lokálneho SEO?
EM na každý deň -??TIP 249: Ako vytvoriť kampaň na zvýšenie vernosti zákazníkov?
EM na každý deň -??TIP 245: Ako využiť odporúčania produktov na základe histórie nákupov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 249: Ako používať obsah s otvorenými otázkami na zvýšenie interakcie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 202: Prečo je dôležité sledovať podiel stratených zobrazení?
GoogleAds na každý deň -??TIP 197: Prečo testovať rôzne druhy ponúk v Google Ads?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 244: Ako vytvárať obsah na základe sezónnych vyhľadávaní?
EM na každý deň -??TIP 245: Ako zahrnúť referencie zákazníkov do e-mailových kampaní?
Ako trvalé PR články pomáhajú budovať online dôveru, SEO aj LLM viditeľnosť
API (Application Programming Interface): Prepojenie, ktoré poháňa moderný e-mail marketing
Behavioral Triggers – čo sú a ako ich využiť v e-mail marketingu a automatizácii