Zľavy a akcie sú silným motívom, no ak sa komunikujú nesprávne, môžu viesť k strate dôvery. Najväčšou chybou je umelé zvyšovanie pôvodných cien alebo príliš časté „ultimátne“ akcie, ktoré sa opakujú takmer každý týždeň. Príjemcovia e-mailov veľmi rýchlo spozorujú, že nejde o reálne výhody, a prestanú reagovať.
Transparentnosť je základom. Uvádzanie reálnej pôvodnej ceny, jasné trvanie akcie a férové podmienky zabezpečia, že zákazníci budú vnímať ponuku ako dôveryhodnú. Ak sa zľavy spájajú s limitovanou dostupnosťou alebo časovým rámcom, mali by byť skutočne dodržané – inak sa vytvorí pocit zavádzania.
Kombinácia zliav s hodnotným obsahom, napríklad tipmi na použitie produktu či odporúčaniami, posilňuje dôveryhodnosť a pridanú hodnotu e-mailu. Tak sa z akcie nestane len „lacný trik“, ale podpora dlhodobého vzťahu so zákazníkom.
My