GoogleAds na každý deň -??TIP 214: Ako sledovať výkonnosť kampaní podľa konkurenčných dát?

Porovnanie s konkurenciou je jedným z najlepších spôsobov, ako pochopiť, či reklamy fungujú efektívne. V Google Ads sú k dispozícii prehľady o konkurenčných aukciách (Auction Insights), ktoré ukazujú, ako často sa reklamy zobrazujú v porovnaní s inzerentmi v rovnakej aukcii. Sleduje sa napríklad podiel zobrazení, miera prekročenia konkurenta alebo pozícia v rebríčku.

Tieto dáta pomáhajú odhaliť, či konkurenti zvyšujú rozpočty, vstupujú do nových segmentov alebo menia stratégiu. Ak podiel zobrazení výrazne klesá, môže to znamenať, že konkurencia viac investuje alebo cieli agresívnejšie. Naopak, stabilne vyšší podiel naznačuje, že kampaň je nastavená dobre.

Okrem Google Ads je vhodné sledovať aj externé nástroje na analýzu konkurencie – tie umožňujú lepšie pochopiť stratégie inzerentov, ich odhadované rozpočty či vývoj v čase. Spojením interných dát z kampaní a konkuren

Vložil:

Dátum:

2. 9. 2025 13:08

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -??TIP 217: Ako môže Google Ads podporiť SEO a kedy sa oplatí ich kombinovať?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 264: Ako používať segmentáciu publika na prispôsobenie SEO stratégie?
EM na každý deň -??TIP 265: Ako zahrnúť obsah riešiaci bežné problémy do e-mail marketingu?
EM na každý deň -??TIP 262: Ako vytvoriť e-mailovú sériu „Ako na to“ a prečo je dôležitá?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 261: Ako využiť archivovaný obsah na zvýšenie SEO a LLMO viditeľnosti?
EM na každý deň -??TIP 263: Ako prezentovať zľavy a akcie v e-mailoch bez straty dôvery?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 262: Ako optimalizovať „Ďakujeme“ stránky, aby prinášali ďalšie akcie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 215: Ako analyzovať efektívnosť reklamných stratégií konkurencie v Google Ads?
GoogleAds na každý deň -??TIP 216: Ako nastaviť cielenie na vekové skupiny v Google Ads?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 263: Prečo je dôležité mať lokálne čísla a adresy na kontaktných stránkach?
EM na každý deň -??TIP 264: Ako písať e-maily s návodmi na údržbu produktov, aby zákazníkom vydržali dlhšie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 212: Ako používať obsahovú sieť Google Ads na získavanie nových zákazníkov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 259: Ako sledovať úspešnosť konkrétnych kľúčových fráz v čase pomocou SEO a LLMO?
EM na každý deň -??TIP 260: Ako pridať hodnotu prostredníctvom edukatívneho obsahu v e-mail marketingu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 213: Ako spustiť Google Ads kampane na medzinárodných trhoch?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 260: Ako vytvárať obsah zameraný na vysvetľovanie procesov?
EM na každý deň -??TIP 261: Ako vytvoriť tematické e-mail kampane na základe sviatkov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 203: Ako správne cielenie v Google Ads znižuje CPA (cenu za akciu)?
GoogleAds na každý deň -??TIP 204: Ako a prečo používať segmentáciu podľa zariadení v Google Ads?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 251: Ako používať QR kódy na prepojenie offline a online marketingu?