Odporúčanie kombinácií produktov vo vašich e-mailoch pomáha zákazníkom lepšie využiť zakúpený tovar a zároveň zvyšuje priemernú hodnotu objednávky. Napríklad, ak si niekto kúpi deku, môžete mu odporučiť obliečky, vankúše alebo vôňu do domácnosti.
Najlepšie fungujú e-maily, ktoré sú personalizované – teda vychádzajú z histórie nákupov alebo správania zákazníka na webe. Takéto kampane pôsobia prirodzenejšie a zákazník vníma, že mu radíte niečo, čo má preňho zmysel.
Takto nastavený e-mail nie je len reklama, ale aj pomocník. Zákazník dostane tip, ako si svoj nákup vylepšiť a vybuduje sa uňho dôvera k značke. My v Consultee odporúčame testovať rôzne varianty odporúčaní a sledovať, ktoré kombinácie prinášajú najviac konverzií.
FAQ k téme kombinácií produktov v e-mailoch