EM na každý deň -??TIP 306: Ako používať mikrosegmenty v e-mail marketingu, aby vaše správy boli relevantnejšie a zarábali viac?

Mikrosegmentácia v e-mail marketingu znamená, že namiesto posielania rovnakého e-mailu všetkým, rozdelíte databázu na menšie skupiny – napríklad podľa správania, nákupnej histórie alebo záujmov. Tak dokážete posielať správy, ktoré sú pre konkrétnu skupinu skutočne zaujímavé a prirodzene vedú k vyššiemu počtu otvorení, preklikov aj nákupov.

Predstavte si napríklad, že e-shop s kozmetikou rozdelí zákazníkov podľa typu pleti. Tí so suchou pleťou dostanú odporúčania na hydratačné krémy, zatiaľ čo zákazníci s mastnou pleťou produkty s matujúcim efektom. E-mail je tak oveľa osobnejší a pôsobí prirodzene – ako odporúčanie, nie reklama.

V agentúre Consultee pomáhame firmám nastaviť mikrosegmenty tak, aby sa e-maily automaticky prispôsobovali správaniu zákazníkov – či už ide o e-shop, SaaS platformu alebo službu. Vďaka prepojeniu dát z e-mailu, webu a nákupov pomáha

Vložil:

Dátum:

15. 10. 2025 09:39

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 337: Ako optimalizovať obsah pre vyhľadávanie pomocou otázok?
GoogleAds na každý deň -??TIP 289: Ako zlepšiť výkon Google Ads kampaní na základe metriky ROAS?
EM na každý deň -??TIP 337: Ako pripraviť exkluzívne ponuky len pre odberateľov a prečo sú také účinné?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 338: Ako optimalizovať obsah pre stránky s dlhou rolovacou štruktúrou?
GoogleAds na každý deň -??TIP 290: Ako ovplyvňuje farebná psychológia výkon vašich vizuálnych reklám?
EM na každý deň -??TIP 338: Ako pridať dynamický odpočítavací časovač do e-mailu a prečo zvyšuje predaje počas kampaní?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 339: Ako optimalizovať URL adresy pre lepšiu čitateľnosť?
EM na každý deň -??TIP 339: Ako vytvoriť e-mailovú sériu, ktorá rieši bežné problémy zákazníkov?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 340: Ako optimalizovať obsah pre hlasové vyhľadávanie na smart reproduktoroch?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 341: Prečo sú hreflang tagy kľúčové pre viacjazyčné weby?
EM na každý deň -??TIP 340: Ako vytvoriť obsah „Za oponou“ v e-mail marketingu a prečo podporuje autenticitu
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 342: Prečo má analýza správania používateľov zmysel?
EM na každý deň -??TIP 341: Ako vytvoriť pravidelné týždenné e-mailové tipy, ktoré budujú lojalitu zákazníkov?
EM na každý deň -??TIP 332: Ako vytvoriť e-mailový obsah s otázkou „A čo ďalej?“ – a prečo výrazne zvyšuje prekliky
GoogleAds na každý deň -??TIP 284: Prečo a ako používať rozšírenia o propagácie pri sezónnych akciách?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 333: Ako sledovať čas strávený na stránke a prečo je to dôležité pre SEO aj LLMO?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 334: Prečo je dôležité testovať rýchlosť načítania stránok v rôznych regiónoch?
GoogleAds na každý deň -??TIP 285: Ako optimalizovať reklamy pre sezónne trendy v e-commerce? (rýchly a účinný postup)
EM na každý deň -??TIP 333: Ako používať farebnú psychológiu v e-mailoch a prečo môže zvýšiť vaše výsledky?
SEO a LLMO na každý deň -??TIP 335: Ako optimalizovať obsah pre viacero cieľových skupín naraz?