Používateľské recenzie patria medzi najpresvedčivejšie prvky online komunikácie. Ak sú správne vložené do e-mailov, fungujú ako dôkaz dôvery – zákazník vidí, že tovar skutočne používajú a oceňujú aj iní. Takéto e-maily dosahujú vyššiu mieru prekliku aj konverzie, pretože namiesto „marketingového textu“ hovoria reálne skúsenosti zákazníkov.
Najlepšie funguje, ak sa recenzie v e-mailoch zobrazujú pri konkrétnych produktoch, ktoré adresát pozná alebo si ich už prezeral. Využiť možno aj dynamické bloky – napríklad sekciu „Zákazníci si pochvaľujú“ či „Najlepšie hodnotené produkty mesiaca“. Ideálne je, ak sa hodnotenie (napr. hviezdičky) doplní o krátky autentický citát zákazníka a jeho meno alebo iniciály.
Ak e-shop zbiera recenzie cez platformy ako Heureka, Trustpilot alebo Google, možno ich automaticky prepojiť s e-mailingovým systémom (napr. Ecomail, Leadhub, TheMarketer). Tým sa zabezpečí, že obsah e-mailo