Obsah, ktorý končí otázkou typu „A čo ďalej?“, prirodzene aktivuje zvedavosť. V e-mail marketingu to znamená vyššie prekliky, dlhší čas na stránke a vyššiu šancu, že príjemca urobí ďalší krok. Tento princíp funguje bez ohľadu na veľkosť e-shopu či segment.
Takáto otázka vytvára jemné napätie – odberateľ má pocit, že ešte niečo dôležité nevidel. Pokračovanie hľadá na vašej stránke, kde už môžete odprezentovať produkty, odporúčania alebo ponuku.
Vo Consultee tento princíp používame pri nami navrhovaných kampaniach pre e-shopy aj nekomerčné weby. Výsledkom býva vyšší CTR, viac interakcií a lepšie spracovanie segmentácie do hĺbky.
Nasadzujte otázky „A čo ďalej?“ všade tam, kde potrebujete naviesť odberateľa na klik – v odporúčaniach produktov, edukatívnych e-mailoch aj v prehľadoch trendov. Funguje to rýchlo, prirodzene a b