Týždenné tipy fungujú v e-mail marketingu veľmi dobre preto, že nastavujú rytmus komunikácie, ktorému zákazníci rozumejú a ktorému dôverujú. Ak chcete, aby vám táto séria prinášala vysokú mieru otvorení aj preklikov, kľúčové je dodať hodnotu – konkrétnu radu, inšpiráciu alebo mini-návod, ktorý má okamžitý praktický prínos.
Aby sa týždenná séria stala stabilným pilierom lojality, pripravte si jasnú obsahovú štruktúru. Vyberte si hlavnú tému (napr. „Ako sa starať o produkt“, „Ako vybrať správnu veľkosť“, „Ako ušetriť čas pri používaní produktu“, „Najčastejšie chyby…“) a rozdeľte ju na malé porcie tipov. Každý e-mail by mal byť rýchlo čitateľný, prínosný a uzavretý s jemným CTA – nie agresívny predaj, skôr „Ak chcete ísť hlbšie, pozrite si…“. Tým podporíte prirodzené prekliknutia a časom aj nákupy.
Dôležité je aj to, aby bol newsletter konzistentný. Rovnaký deň, rovnaká hodina, jednotný vizuál, podobná dĺžka