Strešné nosiče – tichý spoločník na cestách

Moderným trendom v oblasti strešných nosičov je maximálne eliminovať nežiaduci hluk vznikajúci turbulenciou vzduchu počas jazdy. Klasické strešné nosiče má relatívne vysoký odpor vzduchu a pri istých rýchlostiach a spôsobuje hluk, ktorý môže na posádku vo vozidle pôsobiť rušivo, navyše zvyšuje spotrebu paliva. V súčasnosti sa strešné nosiče a boxy spravidla požívajú na cestovanie za športom, na dovolenky a teda ide o relatívne dlhé presuny vysokými rýchlosťami. Preto je veľmi dôležité, aby mal strešný nosič aerodynamický tvar, ktorý nevytvára nežiaduci hluk a zároveň nezvyšuje spotrebu paliva. Navyše dnešný trend je mať strešné nosiče a strešný box nielen počas dovolenkovej sezóny, ale nepretržite na vozidle. Preto otázka hluku a spotreby paliva je pri strešných nosičoch jednou s najdôležitejších pri porovnávaní parametrov strešným nosičov. Strešné nosiče Whispbar by Yakima boli vyvinuté v aerodynamickom tuneli a teda vysoko prevyšujú nároky na aerodynamiku. Nehovoriac o nadčasov

Vložil:

Dátum:

10. 10. 2012 22:36

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

1 (1/0)

Tagy:



   
Radar budúcnosti je tu! Kamera odhalí nezodpovedných vodičov
Nová Dacia Hipster inšpirovaná japonskými kei cars ako konečne dostupné malé auto?
Odškodné za dieselgate: Prečo Slováci ešte nedostali ani cent?
Dacia Spring po technickom facelifte. K novému dizajnu konečne výkonnejšie motory!
Toyota Panónska cesta je nový showroom najpredávanejšej automobilky sveta
Nový ostrovček v Bratislave spôsobil dve nehody za pár hodín. Ide o pascu na vodičov?
Ako zmeniť názor odporcov elektromobilov? Posaďte ich za volant!
Uzavreli ďalší most v havarijnom stave. Na Slovensku sa neopravuje, ale búra
BMW X4 končí bez nástupcu, naozaj už žiadne SUV coupé z Mníchova v tejto triede nebude?
Volkswagen v Rusku zbankrotoval. Čo bude s prázdnymi fabrikami a duševným vlastníctvom?
Dacia Sandero po facelifte. Dostala nové motory, väčšie nádrže a prvýkrát aj hybridný pohon!
Kedy sa povozíme po R2 Kriváň – Mýtna? Mala byť hotová pred rokom
V Košiciach po R2 môžu jazdiť bez diaľničnej známky. Dokedy a prečo?
Tunel Višňové už má technológie, osvetlenie a namaľované čiary. Na čo sa ešte čaká?
Kysucká D3: Kedy sa konečne rozbehne stavba za skoro miliardu?
JLR bude paralyzovaný mesiace, nie dni. Dodávatelia prepúšťajú, zasahuje aj štát
Dostupnejšie diaľničné známky? Pripravte sa na zmenu v predaji
Najnebezpečnejší zlozvyk Slovákov! Čo to je a prećo podľahne väčšina?
Limuzína v protismere #2: Patrí SIS? Bol v nej Pavol Gašpar?
Neziskové organizácie dostali 9 áut VW Golf a VW Caddy