EM na každý deň -TIP 180: Ako používať citáty zákazníkov na podporu dôveryhodnosti?

Citáty od spokojných zákazníkov patria medzi najúčinnejšie prvky, ktoré môžete použiť na zvýšenie dôveryhodnosti vašej značky a emailových kampaní. Krátke vyjadrenia reálnych ľudí dokážu presvedčiť potenciálnych zákazníkov, že vaša ponuka naozaj stojí za to.

V email marketingu je vhodné zakomponovať citáty priamo do tela emailu alebo do jeho vizuálneho prvku, napríklad pomocou jednoduchého rámika či dizajnového boxu. Zamerajte sa na konkrétne prínosy – čo zákazník získal, ako mu produkt alebo služba pomohli.

Dbajte na autenticitu a stručnosť. Použite meno (prípadne iniciály) a prípadne aj fotku zákazníka, ak to dovoľuje súhlas a kontext. Nezabudnite citát uviesť v súlade s GDPR a ochranou osobných údajov.

Citáty môžu zvýšiť dôveru u vašich čitateľov a podporiť vyššie konverzie emailových kampaní. Vyskúšajte ich a sledujte, ako

Vložil:

Dátum:

11. 6. 2025 13:49

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -TIP 198: Ako prispôsobiť obsah e-mailu aktuálnym trendom?
EM na každý deň -TIP 199: Ako urobiť podrobnú analýzu bounce rate v e-mail marketingu?
EM na každý deň -TIP 200: Prečo fungujú predmety e-mailov s otázkou?
EM na každý deň -TIP 197: Ako využiť soft bounces na zlepšenie kvality e-mailového zoznamu?
EM na každý deň -TIP 195: Ktorý deň v týždni má najvyššiu mieru otvorenia e-mailov?
EM na každý deň -TIP 196: Ako vytvoriť predajný e-mail s jasnou štruktúrou? Začnite problémom a skončite riešením
EM na každý deň -TIP 193: Ako písať e-maily, ktoré vyvolajú emóciu?
EM na každý deň -TIP 194: Ako využiť výročie nákupu v e-mail marketingu?
EM na každý deň -TIP 186: Ako zistiť, či vašim zákazníkom vyhovujú krátke alebo dlhé e-maily?
EM na každý deň -TIP 187: Ako efektívne poslať posledný pripomienkový e-mail pred ukončením ponuky?
EM na každý deň -TIP 188: Ako testovať farebné schémy e-mailov na zvýšenie angažovanosti?
EM na každý deň -TIP 189: Ako vybudovať databázu odberateľov bez kupovania kontaktov?
EM na každý deň -TIP 190: Ako efektívne poslať e-mail s pripomienkou na nevyužité benefity?
EM na každý deň -TIP 191: Ako vytvoriť letné e-mailové kampane, ktoré zaujmú a predajú?
EM na každý deň -TIP 192: Prečo sú krátke predmety e-mailov dôležité?
EM na každý deň -TIP 184: Prečo je vizuálny tok v e-mailoch taký dôležitý?
EM na každý deň -TIP 185: Ako využiť štatistiky a infografiky v e-mailoch?
EM na každý deň -TIP 183: Ako prispôsobiť dizajn e-mailu pre jednotlivé segmenty publika?
EM na každý deň -TIP 181: Ako zahrnúť citáty alebo inšpiratívne posolstvá do email marketingu?
EM na každý deň -TIP 182: Ako používať odporúčacie algoritmy na zlepšenie obsahu?