EM na každý deň - ??TIP 59: Prečo je dôležité ponúknuť jednoduchú možnosť odhlásenia?

 Poskytovanie jasnej a jednoduchej možnosti odhlásenia nie je len otázkou dobrej praxe, ale aj zákonnou povinnosťou podľa GDPR. Európske nariadenie o ochrane osobných údajov vyžaduje, aby používatelia mali kedykoľvek možnosť odhlásiť sa zo zasielania marketingových e-mailov jednoduchým a bezplatným spôsobom. Ignorovanie tejto povinnosti môže viesť k sťažnostiam, blokovaniu vašich e-mailov alebo dokonca k vysokým pokutám.

Okrem splnenia zákonných požiadaviek zlepšuje transparentný odhlasovací proces aj vašu reputáciu. Ak príjemcovia nebudú môcť nájsť odhlasovací odkaz alebo bude proces príliš komplikovaný, namiesto toho označia váš e-mail ako spam, čím sa zhorší vaša doručiteľnosť. Navyše, odhlásenie by malo byť príjemnou skúsenosťou – napríklad s možnosťou výberu nižšej frekvencie e-mailov alebo personalizovaného obsahu. Tak si udržíte pozitívny imidž a možno niektorých zákazníkov motivujete, aby s vami zostali inou formo

Vložil:

Dátum:

11. 2. 2025 16:06

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -??TIP 105: Čo sú dynamické reklamy vo vyhľadávaní a ako ich nastaviť?
SEO na každý deň -??TIP 153: Prečo testovať prístupnosť na rôznych zariadeniach?
EM na každý deň -??TIP 153: Ako zapojiť ankety a prieskumy do e-mailov?
GoogleAds na každý deň -??TIP 106: Ako nastaviť geografické vylúčenia?
SEO na každý deň -??TIP 154: Sledujete, ako ľudia vyhľadávajú hlasom?
EM na každý deň -??TIP 154: Získavate e-maily? Ponúkate za ne niečo naozaj hodnotné?
GoogleAds na každý deň -??TIP 107: Čo je dôležitejšie – návštevnosť alebo konverzie?
SEO na každý deň -??TIP 155: Prečo zaradiť do obsahu citácie z dôveryhodných zdrojov?
EM na každý deň -??TIP 155: Ako nastaviť pravidelné mesačné zhrnutie vo forme newsletteru?
EM na každý deň -??TIP 148: Ako posielať e-maily s prehľadmi úspechov vašej komunity? Zdôraznite, čo ste spolu dosiahli.
SEO na každý deň -??TIP 148: Ako pripraviť obsah, aby ho našli aj cez hlasové vyhľadávanie?
GoogleAds na každý deň -??TIP 100: Prečo testovať rôzne formáty reklám?
GoogleAds na každý deň -??TIP 101: Ako spustiť medzinárodnú reklamnú kampaň v Google Ads?
SEO na každý deň -??TIP 149: Ako zabezpečiť, aby mal váš obsah skutočnú pridanú hodnotu?
EM na každý deň -??TIP 149: Ako zákazníkom uľahčiť výber darčeka na konkrétnu príležitosť?
Emailmarketing FAQ 24: Je v poriadku kupovať emailové databázy?
EM na každý deň -??TIP 150: Ako osloviť zákazníkov personalizovanými balíčkami?
SEO na každý deň -??TIP 150: Ako môže obsah od zákazníkov zlepšiť SEO?
GoogleAds na každý deň -??TIP 102: Ako upraviť ponuky podľa zariadení?
EM na každý deň -??TIP 151: Ako zahrnúť sekciu „Najlepšie hodnotené produkty“ do e-mailu?