EM na každý deň -??TIP 163: Čo ďalšie môžu zákazníci získať? Dajte im dôvod pokračovať

Nezastavujte sa pri potvrdení objednávky alebo zaslaní zľavy. Každý email je príležitosťou na ďalší krok – odporúčanie relevantného produktu, pozvanie do vernostného programu či tip na článok, ktorý zákazníka posunie v nákupnom rozhodovaní.

Obsah z kategórie „čo ďalej môžete získať“ buduje vzťah a zvyšuje hodnotu, ktorú vníma. Ukážte, že rozumiete jeho potrebám a že nákupom sa vzťah nekončí – práve naopak, len začína.

Zamerajte sa na benefity – nie funkcie. Namiesto „získate prístup do zóny pre členov“ skúste „čakajú na vás špeciálne ponuky len pre verných zákazníkov“.

Vložil:

Dátum:

27. 5. 2025 14:44

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
GoogleAds na každý deň -??TIP 119: Prečo by ste mali kontrolovať zobrazované vyhľadávacie dotazy?
SEO na každý deň -??TIP 167: Ako využiť výsledky prieskumov pri tvorbe obsahu?
EM na každý deň -??TIP 167: Ako môže uvítací e-mail ovplyvniť očakávania zákazníkov?
Emailmarketing FAQ 25: Ako vyhodnotiť, či je emailová kampaň úspešná? Ktoré čísla sledovať a čo znamenajú?
EM na každý deň -??TIP 168: Ako funguje dynamický obsah v e-mailoch a prečo ho využiť?
GoogleAds na každý deň -??TIP 120: Prečo kontrolovať konkurenčné reklamy pravidelne?
SEO na každý deň -??TIP 168: Prečo zaradiť tlačidlá „zdieľať“ do blogových príspevkov?
SEO na každý deň -??TIP 163: Ako preraziť pri kľúčových slovách s vysokou konkurenciou?
GoogleAds na každý deň -??TIP 115: Ako optimalizovať kampane pomocou Audience Signals v Performance Max?
GoogleAds na každý deň -??TIP 116: Ako efektívne využívať rozšírenia o obrázky vo vyhľadávacích kampaniach?
SEO na každý deň -??TIP 164: Prečo sa oplatí vracať k starším článkom a prelinkovať ich znova?
EM na každý deň -??TIP 164: Ako odporučiť drahší produkt bez toho, aby to pôsobilo vtieravo?
EM na každý deň -??TIP 165: Ako efektívne personalizovať e-maily pre firemných zákazníkov?
SEO na každý deň -??TIP 165: Prečo by na stránke nemali chýbať sociálne dôkazy?
GoogleAds na každý deň -??TIP 117: Ako používať dynamické reklamy na cielenie na nových zákazníkov?
EM na každý deň -??TIP 166: Ako motivovať zákazníka po prvom nákupe, aby sa vrátil?
SEO na každý deň -??TIP 166: Ako optimalizovať „404 Stránky“ pre lepšiu používateľskú skúsenosť?
GoogleAds na každý deň -??TIP 118: Ako nastavovať remarketingové zoznamy podľa konverzií?
Emailmarketing FAQ 22: Prečo moje emaily končia v spame?
EM na každý deň -??TIP 156: Ako pridať odpočítavacie časovače do e-mailov – funguje to vôbec?